Gå til innhold

BESTEFORELDRE SOM ØDELEGGER BARNEOPPDRAGELSEN!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

1 time siden, Nancy Michaelsen skrev:

Noen Besteforeldre ødelegger vanvittig for arbeidende besteforeldre ,for det første, med å at barne barna ikke får samme grenser som hjemme !!!  hjemme hos oss har ikke min mann barn, men er rund som en ball med mine ,datter og barnebarn, jeg sliter med at min mor som da har 3 oldebarn har ALDRI vært å besøkt sin oldemor fordi mannen til min datter mener kun hans famile er verd å besøke, å min datter følger han !!! han vil ikke at de skal  bruke tid på hennes fam...å det resulterer med at jeg mener han er psykopat. min datter mobber meg som mammaen hennes  , hun lyver for sympati ,som hun da får av hans fam. resultatet med mye besjyldninger ,sel om vi har gitt de alt, hjulpet med alt, men snakket til ungene .blitt raultatet at  for å overleve og  ikke dette i kjelleren , kuttet de ut. jeg kjenner ikke datteren min lenger, og dette er denne syke fokusen det er på unger i dag, media ødelgger .

Lær deg å skrive og du høres ut som en heks. Stakkars barn med en fiendtlig mamma.her burde barnevernet gripe inn.

Anonymkode: 334c9...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje du burde endre på din tilnærming til barnet og bli bedre på å FORSTÅ barnet. Du kan ikke endre på andre enn deg selv. Høres ut som at du avviser barnet ditt veldig mye, istedenfor å anerkjenne han og møte han på en god måte.

Høres ut som bestefar møter han på en god og omsorgsfull måte ❤️ 

Anonymkode: 334c9...ee7

Det svaret ditt fikk meg til å ville rive ut mine egne øyne!!!!! 

Anonymkode: d4a52...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje du burde endre på din tilnærming til barnet og bli bedre på å FORSTÅ barnet. Du kan ikke endre på andre enn deg selv. Høres ut som at du avviser barnet ditt veldig mye, istedenfor å anerkjenne han og møte han på en god måte.

Høres ut som bestefar møter han på en god og omsorgsfull måte ❤️ 

Anonymkode: 334c9...ee7

Vel, kunne vært interessant å høre med mor hvordan det har gått med denne 13 åringen. Om han har følt seg avvis og ikke anerkjent...😉

Anonymkode: bf8c3...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...