Gå til innhold

Noen fra kristiansand/vennesla som venter barn ved juletider eller rundt der??

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ei jente på 28 år som venter barn i desember. Bor selv i vennesla.Har veldig lyst å komme i kontakt med andre på nogenlunde samme alder og som venter barn på nogenlunde samme tid=) Håper på svar!!=)

Fortsetter under...

Hei hei, ta deg en tur på barn i magen treffene. Da vil du treffe andre gravide fra område.

Selv om ikke alle der har termini desember så er alle i samme situasjon og det er veldig koselig.

Gleder meg til å treffe deg.

Hei!! Jeg venter barn i midten av des... Er selv 23, bor i Songdalen da men :) Har også lyst å komme i kontakt med andre i samme situasjon.. Dette er andremann på meg, noe av dere andre med noen fra føra??

Annonse

Hei, Jeg er 27 og venter vårt første barn i desember. Gleder oss veldig. Veldig koselig å komme i kontakt med andre i samme situasjon. Ser det skal være BIM treff 15 april på jonas b. Skal du der? Har ikkje vært med på de treffene før? Har du? Vi kan jo kanksje treffes der?

• 4 uker senere...
  • 1 år senere...
  • 4 uker senere...

hei, blir litt over nyttår her da...i begynnelsen av feb.

Er 33 år og venter min nr 2 da, har en pre-teen på 11 fra et tidligere forhold som pr nå bor hos sin pappa utenfor Bergen. Bor selv i Kristiansand sammen med min kjære samboer <3

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...