Gå til innhold

Tønsbergsjenter! Noen som kan mandag i påska (6.april)?


meg & to små vampyrer

Anbefalte innlegg

Ja, vi er gravide. Men flere av oss har jo barn i tilleg da. Jeg har f.eks. en sønn på 2,5 år. Men vi møtes nå fordi vi er gravide. Er ikke du gravid daneli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Treffet er vel forresten bare satt opp som bim-treff. Ikke på dib-treff da jeg sjekket hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen finner jeg dere a? sikkert ikke så vanskelig å se etter en gjeng med store mager, meeen greit å vite om det er resevert bord el noe :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er en stund siden jeg har vært inne på disse sidene, så svarer litt sent. For min del må vi gjerne prøve ut et nytt møtested. Jeg er veldig glad i Havariet (på brygga i Tønsberg), men problemet er at det ofte er fult. Vi må evt. reservere bord. Hvor vi evt. møtes neste gang, kan dere som nevnt avtale i kveld.

 

Jeg hadde planer om å komme i kveld, men fikk akkurat en telefon om at vi får besøk. Kjedelig og måtte melde avbud nok en gang. Jeg syntes treffene har vært veldig koselige, og satser på å bli med på neste :)

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer :) endelig en mandag uten intense smerter eller kvalme! Håper jeg finner dere, da.. På meg kan man se magen, så da skjønner dere at jeg er på jakt etter gravide damer, om ei vimser rundt og ikke finner dere, hehe :) Har forresten aldri vært på nye Pizzanini, men vet hvor det ligger altså.

 

Gleder meg :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megogmagen: så dumt. Du føder vel snart også du nå? he he, kanskje ikke riktig enda da... :)

 

dere to andre: førstemann som kommer pleier å si ifra at det er gravidtreff til servitøren.Og på magen min kan man hvertfall se hva som skjer da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...