Gå til innhold

Tønsbergsjenter! Noen som kan mandag i påska (6.april)?


meg & to små vampyrer

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg kan, med forbehold om mannen må jobbe da.

 

Greit å vite om det evt kommer noen andre.

 

 

Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som jeg har nevnt på innlegget "et lite ønske" skal jeg være på plass jeg også hvis det blir noe, og håper det er flere som kan.

Har jo bare møtt noen av dere en gang, så det hadde vært koselig å møte dere igjen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med å komme :) Jeg har ikke hatt mulighet til å komme på de to siste treffene, men det betyr ikke at jeg har glemt dere. Kommer sterkere tilbake.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du kanskje ikke vært siden jeg var da? Tror det har vært to treff etter jeg var. Koselig hvis vi blir en liten gjeng denne gangen også. Krysser fingrene for at flere skriver seg på etterhvert ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en ting til forresten:

Er det fortsatt snakk om å treffes på Pizzanini? Greit for meg altså. Jeg har bare vært der den ene gangen, så for meg spiller det ingen rolle. Tenkte bare på om dere som har vært på en del treff kanskje er leie maten og stedet der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig veldig lei maten der... Gjerne et annet sted for min del. Jeg er for eksempel alltid i humør til peppes (fajitasens der drømmer jeg om). Og så har er det jo flere andre steder vi kan gå også. Baku, Havariet, Esmeralda.

 

Personlig liker jeg best maten på Baku av de, men det er kanskje ikke stedet for de store samlingene av grupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at dere som har vært på flere av treffene er lei av maten der siden dere har vært der ganske mange ganger nå. Derfor jeg ikke har satt opp noe treff på BIM-sida for jeg ville høre med dere først. Men kan ikke dere som bor i Tønsberg komme med innspill hvor dere vil treffes

( siden jeg ikke er så kjent enda...?), eller så kan jo du Mona bare ta en avgjørelse siden det høres ut som du har litt peiling? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, jeg har ikke peiling, jeg bare vet hva JEG liker. Så det blir jo egentlig bare et spørsmål om personlig smak.

 

Hva med dere andre fra byen da? Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje lurt å ta et treff til på Pizza Nini, så kan de som er der avtale et nytt sted hvor man kan treffes neste gang. Det gjorde vi da vi ble lei steder sist. Vi var først på Maskinistenes hus, litt innom Baku, men der har de spesiell mat for noen, og det er trangt der, så var vi på Himmel og Hav. Da babyene kom ut en etter en begynte vi å treffes på dagtid, på Café M.

 

Jeg skal virkelig prøve å komme mandagen i påska! Formen har ikke vært noe bra til nå, men fint å ha noe å se frem til =)

 

Eller skal man bli enige om et sted her inne? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nei - når jeg for en gangs skyld ikke er i Stavanger er jeg i Sverige isteden... :(

 

Hva med onsdagen?! *krysser fingrene og håper* I sånn fall kan jeg rapportere siste nytt på barnevognsfronten med priser etc siden det vil bli en av aktivitetene i helgen...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:) vi har egentlig fast annenhver mandag nå... Men om alle andre vil onsdag denne gangen, så går det vel. Jeg tror ikke jeg kan onsdagen hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, om det er mandag som gjelder så skal ikke jeg styre til det! :) Får se om jeg kan få en mandag hjemme som passer etterhvert, hadde vært koselig å bli litt kjent med dere andre!

 

Ha en fin påske nå damer så sees vi forhåpentlig lenger frem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med :-D om det blir noe av...Jeg har ikke vært med på treff tidligere - har nettopp laget profil her... Blir det "annonsert" på BIM treff da med kl. slett??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da Vestfold1974! Har bare vært på et treff selv, så er egentlig ganske ny med disse jentene jeg også, selv om jeg er ivrig her på BIM- sidene, he he :o)

Vi ( eller rettere sagt "de") pleier å sette opp treff med klokkeslett og sted ja, men siden det ikke er helt enighet om hvor vi skal treffes enda, er treffet ikke satt opp foreløpig. Har vanligvis vært på Pizzanini som du sikkert har forstaått, men er snakk om å bytte sted nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om ingen andre er lei av pizzanini enn meg så kan vi jo bare møtes der fremdeles:) Jeg setter det opp jeg da, siden det er så kort tid til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERT Mona!! Så kan vi heller bli enige når vi er samlet på mandag om nytt treffsted- siden det ikke kom fram så mange meninger om det her. Da ses vi på mandag alle sammen. Jeg er klar :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =) Jeg har veldig lyst å komme. Kan ikke ta det litt tidligere på dagen da? =) Bor i Våle et stykke å kjøre og tulla legger seg rundt kl 20. Men hvis vi kan møtes tidligere så kommer jeg gjerne =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

Da er det snart min tur til å ta påskeferie. Bare noen timer igjen på jobb nå. Blir i Tønsberg hele påsken så det hadde vært en koselig start på ferien.

Er et bra tapas sted (San Sebastian eller no sånt) ved gamle Grand Hotell hvis alle er lei Pizzanini, men det er kanskje lurt å vente med å bytte sted til neste gang.

Sees på mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har pleid å ha et fast tidspunkt slik at alle skal rekke etter jobb og evt henting i barnehage. Tenkte du å ha med jenta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanna: er maten på san sebastian blitt bedre? sist jeg var der serverte de sorte oliven fra glass og kallte det tapas *kremt* ikke imponert for å si det slik.. He he. Men da sees vi i morgen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det må jeg, men dere er vel gravide dere.. For dette innlegge ligger jo både på bim og dinbaby.. Så da er vel alle gravide.. Jeg måtte eventuelt hatt henne med, for pappaen jobber..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...