mitt 4.barn har kommet Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Har et lite bad, så kan ikke ha noe stort møbel inne på badet. Har vurdert å kjøpe en Malm-kommode fra Ikea og legge stellepute oppå. Har balje jeg kan bade nurket i. Dette blir i allefall billigere enn vanlige stellekommoder. Noen med erfaringer med denne ordningen eller som sverger til ordinære stellekommoder?
*toppris* Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 hadde stellekommode til min sønn, syns det var praktisk med den lille baljen oppi, under stellematten... når jeg sammenligner stellekommoden med de vanlige kommodene jeg har så er skuffene mer romslige, dypere, så får plass til mer i den... men etter at han vokste ut av den lille balje hadde jeg ikke bruk for den lengre... nå står den bare der med masse håndklær i og tar plass;) kommer ikke til å bruke den nå med nr 2... denne gangen blir det balje i badekaret og stellematte på vakemaskinen.. enkelt og greit:)
Underveis --> Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Bruker en vanlig kommode vi har fra før, med stellematte over. Erstattet beina med hjul med lås. Har kjøpt badekar på stativ som står over det store badekaret i tillegg. Synes stellekommodene er uforholdsmessig dyre!
MillaMed2 Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Jeg har Malm kommode på badet og har i tillegg kjøpt en stellematte som vi skal ha oppå. På kommoden har vi montert hjul,slik at det blir litt lettere med rengjøring av gulv og i tillegg blir ikke kommoden så lett ødelagt av fukt fra gulvet. Har ennå ikke prøvd ut dette, siden gutten ikke kommer før i juni, men tror det vil funke bra.
2flottebarn;) Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Har stellekommode, men brukte ikke baljen til førstemann. Tok ut baljen og fikk ekstra skuffeplass. Badet i balje. Kommer ikke til å sette inn baljen denne gangen heller. Vi arvet stellekommoden, men jeg ville kjøpt en vanlig kommode som er grei å bruk etterpå også!
Sivalur Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Hvis dere har et lite bad, så kan du jo heller kjøpe et stellebord til å henge på veggen? Trenger ikke kommode, klærne kan du jo oppbevare på babyens fremtidige rom, i f.eks. en kommode der, og kluter og slikt får du god plass til inni et vegg-stellebord. Vi har et fra Troll som er helt genialt, noe av det beste vi kjøpte til babyen.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 Vi har kjøpt Malm kommode og skal ha stellematte festet med borrelås oppå. Skuffene der er store og gode. Badebalje har vi bare utenom, pluss at jeg har kjøpt en dusjstol til baby så jeg kan ha lille med i dusjen om det blir aktuelt.
mitt 4.barn har kommet Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. mars 2009 Takk for mange flotte svar! Praktisk med vegghengt stellebord, men ønsker ikke å ta hull i flisene på badet. Blir vel til at vi satser på en vanlig kommode. Ikke dumt å montere hjul på den da. Blir uansett billigst dette:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå