Suretær Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Kan man pumpe seg når man har silikonproteser?
heisim Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Det samme lurer jeg på... Har spurt om det en gang før her inne uten at jeg fikk noen svar. Men når jeg fortørra så sa de jo at det var fullt mulig, så vi får bare håpe. Hadde egentlig ikke tenkt på flere barn jeg, og hadde ikke nok pupper til å fylle en a-cup engang, så derfor la jeg inn silikon... Men har uansett lyst til å amme hvis jeg får det til!
♥Cherrypie♥ Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Jeg har silikoninnlegg, tok det noen år før jeg ble gravid første gangen. Det er mulig å både amme og pumpe seg.. Jeg fullammet i 8 mnd jeg med mine:) Mange kan oppleve å få litt mindre plass og må amme oftere pga det men det tror jeg kommer ann på hvor "sprengte" brystene er fra før.. Jeg har ikke så mye innlegg (helt normalt)-og jeg syns jeg alltid hadde mye melk! Pass på å smøre huden mye å strekk den osv når melka setter inn så slipper dere strekkmerker osv..huden kan bli litt VEL stram de første dagene..men det å kommer helt ann på hvor mye man har å "gå på".. Ville iallefall ikke latt være å gi babyen min morsmelk pga at jeg hadde silikon:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå