Gå til innhold

Gidder ikke lete tråder:) Noen fler som venter ny (e) ?


Molait

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe, vi var en gjeng som fikk i sommer/høst, men det har vært stille i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næææ, har du fått en til Sess?? Har visst ikke fulgt så godt med i det siste.

 

Er ei på terminklubben som har termin 11/9. sessa står det. Truuuru jeg har prøvd holde meg lenge?? Snoka til slutt frem da og viser seg at en "sessal" hartermin da, men skrevet nicket sitt feil på lista! Dji og jeg som trodde jeg visste noe ingen andre visste..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri, nei en til nå?? Det tror jeg hadde blitt litt voldsomt. Venter til plutten er 3-4 tenker jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg venter jente 6 juli. (skrev litt om det på et innlegg du hadde på BIM) Forsto på deg at det var flere fra august klubb 06 på første trimester?.. Er spennendes å følge med=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 5 andre

Er lenge siden jeg har vært her inne nå. Trekkes lettere til BIM når jeg er gravid :-)

 

Her er det en til på gang, ja. (Jeg het tidligere My og knøttet). Pjokken er født 29.aug 06, så fikk jeg ei tulle 20.nov 07 og nummer 3, som oxo er ei tulle er ventet 22.juli 09 :0). Blir morsomt og hektisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh..hektisk ja. Jeg skal kanskje ikke si noe for får vel ratt 3 barn unde 3 år selv. Venter tvillinger jeg da. Også har ejg to barn fra før. Jepp, vi ser etter bil;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...