Gå til innhold

Tønsberg-jentene :o)


Frøken Elin

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Jeg hadde planer om å komme i går, men her må ting taes på sparket. Ble plutselig kjempedårlig i går ettermiddag. Har vært ganske mye bedre av kvalmen i noen dager nå, men den kommer plutsaelig over meg, som i går. Var en liten tur og besøkte søstra mi på dagen, for å hente mammatøy. Det er et stykke og kjøre. Det var nok til at jeg ble helt utmattet og kvalm. Så istedenfor å dra på treff lå jeg hjemme og tenkte på dere. Hadde ikke sjans til å få det til :(

 

Så jeg håper virkelig at formen min blir bedre snart, så jeg kan bli litt sosial! Jeg er nå i min 12. uke. Sliter med bekkenløsning og jeg blir så utrolig sliten bare av å gjøre litt.

 

Håper vi sees på neste treff!

 

Hilsen fra meg =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hej

 

Låter som ni hade ännu en trevlig kväll. Jag har har slitet med bekkenet, igen, så jag var inte i form i måndags. Var tom hemma från jobbet igår och kom mig inte längre än till soffan. Men det verkar vara det enda som hjälper, vila, för idag är det helt ok. Ambitionen är i alla fall att komma med på nästa träff! Hoppas vi ses då.

Jenny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Spent på om jeg klarer å møte opp på treff mandag 23. Skal til fysio til behandlig mandag, pga bekkenløsningen med gangvansker, og sist ble jeg så dårlig etterpå at jeg ble sengeliggende. Nå er jeg 12+5 uker på vei, sliter fortsatt med noe kvalme i tillegg til dette verkende bekkenet. Håper jeg orker på mandag!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenny!

 

Jeg er ganske sliten, men tenke å komme en liten tur. Så kan jeg heller gå hjem tidlig om jeg merker at jeg holder på å sovne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får dukke opp på treff når jeg er i form til det. Om jeg blir det.. Har et stykke å kjøre og i dag var det som sist umulig å få til å komme. Får så vondt etter fysioterapi mot bekkenløsningen. Håper dere var noen som hygget dere på treff i dag. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...