Gå til innhold

Tønsberg-jentene :o)


Frøken Elin

Anbefalte innlegg

Takk for koselig kveld i går. Veldig hyggelig å ENDELIG få møte dere ;o) Litt greiere å ha et ansikt bak alle disse nickene og innleggene her på sidene.

Ser at Mona er effektiv og har allerede satt opp et nytt treff om to uker. Så flink du er :o) Tvilsomt at jeg er i Tønsberg allerede da igjen, men satser på å få med meg flere treff før fødsel. Gir en lyd jeg...

Kos dere, dere som skal treffes 9. mars!!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du kan jo bare gi en lyd når du vet neste gang du kommer, Elin. :)

 

Ja, effektiv til noe må jeg kunne være når jeg hele dagen har sittet inne og ventet på legetimen min, he he:)

 

Koselig å møte deg også. Og veldig fint at vi ble like mange denne gangen også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme. Jeg setter også stor pris på å møte andre likesinnede.

 

I dag har jeg vært på ultralyd og fikk meg litt av et sjokk. Jeg er er ikke 18uker på vei, men over 23 uker. Også denne ungen som var nøye planlagt og alt :-)

 

Det blir også ganske sikkert en gutt.

 

Hilsen

Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny termin ble 24. juni. Jeg kan nesten ikke forstå det, men de virket ganske sikre på sykehuset, så da får vi bare vente å se om det stemmer :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det var mange ukers forskjell, Caroline!

 

:) Så merkelig at slikt kan skje. Men litt morsomt også da. Hyggelig med en gutt da. Da har du jo termin mye snarer enn du trodde også. Jøss:)

 

Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

N\å har jeg vært på ultralyd også.

 

Ny termin er 22.juli (før var den 1.august).

 

98% sjanse for at det er ei jente her sa de. Frisk, fin og veldig aktiv jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk:) Ja, håper de har sett riktig da. Hun var så aktiv at bildene ble veldig uklare, hun skulle bare sprelle. Hele tiden, he he:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro lesning! Har ikke vært innom her på en stund, men her var det jammen mange koselige nyheter! Så sprøtt for dere Caroline at terminen ble flyttet så langt tilbake! Stor forskjell jo! Ja, det er ikke alt en får planlagt som en vil ;) Hvis det samme skulle skje oss, får vi det travelt med utbyggeprosessen gitt... hehe:)

Og for dere Mona hørtes det veldig koselig med ei lita tulle denne gangen :) En av hver da :)

Er det forresten mange som har tenkt å treffes på mandag mon tro..? Jeg regner med jeg kommer en tur jeg, hvis ikke noe uforutsett skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenkte komme.

 

Traff på Åshild i dag i byen, hun sa hun regnet med å komme.

 

Ellers vet jeg ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker å ta en tur, hvis ikke snøen gir meg depresjoner.......

Må jo høre hvordan ting står til etter at de fleste har vært gjennom ultralyd. Vi venter nå en gutt trodde jordmor (95 % sikker), og termin ble flyttet fra 2 aug til 30 juli. Ikke så stor forskjell der altså.

Vi snakkes

 

Hanna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøen gir deg depresjoner? He he:) Men nå smelter det og det er deilig, selv om det er et helvete å gå på, for ikke å snakke om å trille på...

 

Men da blir vi hvertfall fire da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bryter meg litt inn her fra Romerike :-) Skal nemlig til Tønsberg til helgen og tenkte i samme slengen stikke innom noen butikker med babyutstyr :-) Hvor finnes de i Tønsberg?

Takknemlig for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at det er veldig koselig og møtes hver 14. dag, veldig gøy at vi har fått til dette og at så mange kommer :) Jeg hadde planer om å komme i kveld, men må melde avbud. Det betyr ikke at jeg ikke har planer om å komme neste gang.

 

Gratulerer til dere som har vært på ultralyd og nå vet barnets kjønn :)

 

Kos dere i kveld :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere masse masse i kveld dere som skal!!!!

Skal tenke på dere her hjemme i Rogaland ( hvor det heldigvis ikke er mer snø igjen....).

 

Klem klem...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det eget bord dere har der eller skal jeg bare speide etter andre gravide? he he.. håper noen kan svare meg så jeg vet hvordan jeg finner dere i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke noe fast bord, men bare spør de som jobber der hvor vi sitter. Ellers får du bare speide etter mager.

Er ikke så stort så det skal være mulig å finne oss. Sist satt vi oppe og det var i grunn greit.

 

Hanna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEn første som kommer pleier å be om et bord med plass til oss alle, i dag f.eks. kommer det minst 5, kanskje noen fler.

 

Og se sier man bare fra til servitøren at vi skal ha gravidtreff. Så da kan nnye bare spørre de om de ikke ser oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en veldig hyggelig kveld jenter :) var koselig å hilse på dere alle sammen og blir moro å se dere igjen neste gang også :)

hilsen lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...