Gå til innhold

Romerike - januar,februar,mars mammaer 09 +++ Nå skal det klekkes for fullt :D


Elin snart mamma til 3

Anbefalte innlegg

Julie: tusen takk for tips, skal gå å kjøpe det i morgen, er så vondt med disse klumpene på brystene! Er fordeler og ulempe med å ha for lite/ for mye melk.. Noen dager tenker jeg at jeg sku ønske jeg hadde forlite, for de er så tunge og må pumpe meg hver 2. time :( Men er frustrerende å pumpe som bare det å ikke få så mye ut.. Har hørt at man skal legge barnet til brystet så ofte som mulig for å få opp produksjonen, men vet ikke hvor intr. en lien en er når det ikke kommer mer ut av puppen... Så lenge disse søte små legger på seg og trives og er friske så er alt helt supert:D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, det er jo fordeler og ulemper ved begge deler. Men syns det er litt leit å ikke ha nok morsmelk til henne, det er jo det de har aller best av å få. Jaja, får ikke gjordt noe mer enn det jeg gjør hvertfall. Og jeg bruker elektrisk pumpe (Philips Avent).

Det er netopp det som er problemet; Victoria syns ikke det er noe særlig å ligge ved puppen...det kommer jo nesten ikke noe!!! Men jeg legger henne til flere ganger om dagen likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite nurk i magen: takk for det:) Jeg anbefaller å kjøpe en elektrisk pumpe, sparer mye tid og krefter:) Håndpumpen ga meg bare irritasjon, det gikk ikke fort nok. Den pumpen jeg har kjøpte vi på apoteket medela merke, 1200 stror jeg den koster. MEn verdt alle pengene. Den har utdrivingsmodus og deretter pumping som man kan justere tempoet slik man vil + eller -:)

Klart du får til ammingen, må være postive(jeg er ikke sælig postitiv selv nå, vil heller gi opp hele greia, men aller best for småen å amme...)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg godt jeg.. hører de som enten har formye el forlite, kanskjemer luksusproblem å ha for mye, selv om det er problemer og vondter med det. Er jo bar du legger hun til puppen:) HUn får litt melk av deg hver dag? Det er isåfall bra det da, hjelper jo det også. Nå har min fått flaske i flere dager pga de sa det på sykehuset, men igår prøvde jeg å legge han il puppen , men han ble kjempe irritert, jeg er redd det går for sakte for han nå å gå tilbake til pupp, han er jo vant til å slurpe alt i full fart fra flaske. Kan jo hende han ikke har tålmodighet til å suge av puppen lengre... Så vi får se, skal inn på polien idag for å få svar på prøver og vider oppfølging til nedtrapping..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...