LilleBanan blir storebror Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Kan jo selvfølgelig gå å kjøpe en ny men er jo så kaldt ute:( Var best før 4 nov, altså drøyt 2 mnd siden... Ville dere satsa på å bruke den likevel? Jæren skal jo tilsettes, det andre er jo stortsett mel etc.... Ble så usikker
BellaSuz Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Jeg ville brukt den, det er jo ikke farlig med tanke på matsikkerheten å bruke den, men kanksje kvaliteten på bollene ikke blir optimale? Uansett, det er jo som du sier gjæren som avgjør hevingen. Kos deg med boller du:-)
lilleღpersille Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Jeg ville også ha brukt den. Jeg lagde potetball her i forgårs med en ferdigpakke (melblanding og potetblanding) som var utgått på dato. Kjempegode ble de i allefall!
LilleBanan blir storebror Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2009 jaaa, da tror jeg kansje jeg prøver likevel:) Takker:)
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Er ikke noe farlig å bruke den, men det kan hende du må bruke litt mer væske. Melet har nok tørka litt. Og så kan det hende at gjæren ikke funker lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå