Jump to content
Sign in to follow this  
med nr 3 i magen

dere andregangs i uke 17, kjenner dere noe liv ??

Recommended Posts

med nr 3 i magen

jeg venter mitt andre barn, er nå i uke 17, tror jeg har kjent litt liv..men faktisk litt i tvil..men tror jeg har kjent litt sånn bobling..

hva med dere andre i uke 17 ?

Fortsetter under...

Jewel m/jente får gutt

Jeg var også i tvil da jeg var i uke 17. Kjente kanskje noe nå og da, men syns det var for lite siden jeg var andregangs. Ble litt bekymret.

Er nå 19 uker på vei, og kjenner daglige spark. Så det kommer nok hos deg og. Fikk se en aktiv liten gutt på ultralyden, så det har nok også med at morkaken min ligger foran, at jeg ikke har kjent så mye. Kanskje den gjør det hos deg også?

Hilsen Aud

kjente også litt sånn "tilfeldig" liv på samme tid som deg. Nå i uke 18+x har jeg begynt å kjenne gjentagende bevegelser, er liksom ikke no tvil lenger da. Var forresten på UL denne uke og fikk se at morkaken låg foran, kanskje litt derfor det tok lang tid denne gang i motsetning til forrige gang.

MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma

jeg kjente ikke liv før uke 20. Ca det samme som første gang.

emiluk

er annengans og i uke 17 idag.eg har kjent liv i ny og ne i et par ker.men di tydlige,daglige sparkene venter eg forsatt på.

Nybakt tobarnsmamma

Ja, jeg har kjent liv lenge nå jeg. Er i uke 20, men var på ultralyd i uke 18, og da hadde jeg kjent liv i 2-3 uker. Men nå kjenner jeg det daglig, har vel gjort det iallefall siden ultralyden.

Annonse

Staark

Jeg er 17+0 idag, og er adregangs. Jeg har kjent liv siste to ukene ca. Ikke hver dag, men mer og mer de dagene jeg kjenner etter. Kjenner det som svake spark like ved trusekanten (der magen min har minst fett kjenner jeg det best). Kan også kjenne sparkene utenpå, og når jeg dytter tilbake får jeg respons :)

Gleder meg til å kjenne mer, hver dag... :) :)

julibarn igjen:)

Uke 17+0 idag, og innbiller meg at jeg har kjent en "boble" eller to.. Men savner å kjenne litt liv, så gleder meg til det setter igang:) Forrige gang kjente jeg ikke noe før uke 21.

Anita*født*

Kjenner liv daglig og skal på Ul denne uka,gleder meg som en unge=)

Mammafortoo

Er uke 16+2 og kjent daglige spark allerede i 2-3 uker.. og før det var jeg litt usikker på om det bare var luft eller ikke, så hos meg skjedde det ganske fort :) er også andregangs:) første gangen kjente jeg det tidlig en gang, så tok det flere uker før jeg kjente det igjen, husker ikke helt i hvilken uke det var 

Anonym bruker

1 gang uke 15.

2 gang følte jeg at jeg ikke var sikker før uke 21.

Anonymkode: efc3c...802