Gå til innhold

P-ring og ingen mens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei! Skriver her selvom vi ikke er over i dette forumet enda. Føler det er litt mer relevant en på "Snart klar". Har byttet fra pille til ring pga. lavere hormondose og lettere å huske. Tok ut første ringen på onsdag og fremdeles ingen mens ELLER mensenmurringer. Tok en test kvelden jeg tok ut, og en test mrg. etter. Neg begge to.

Syns det er rart, jeg pleier alltid å ha murringer ett par dager i forveien, de pleier å vare i kanskje ti min av gangen. Denne gangen har jeg kun 2 ganger kjent to korte "stikk"av noen murringer men det var 4 dager før ringen skulle ut- har to tester til, så lurer på å teste igjen. Er jo rart at den ikke har kommet? Kom nesten alltid dagen etter jeg ikke tok pilla da jeg gikk på den, og det er jo de samme hormonene bare lavere dose. Lurer nesten litt på om noe kan ha festet seg siden vi ikke ventet 8 dager med å ha sex slik man skal når man begynner på prevensjon.

Burde jeg teste nå? Kan jeg teste i kveld siden det er etter IKM eller bør jeg vente til i morgen tidlig?

Skrevet

Når eg brukte p-ring så hadde eg myyye mindre "mens". Var gjerne treigere å komme i gang og varte bare et par dager. Mere som spotting nesten, så hadde lite eller ingen "forvarsler" som murringer og sånne ting..... Det kan og være at du ikkje får mensen når du bruker ringen...det skjer med noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...