Gå til innhold

Dere som kjøper kiwi sitt God Helg tilbud.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hamstrer dere, eller kjøper dere bare nok til en middag eller to?

Her blir nærmeste kiwi kjempefort utsolgt, så i morgen har jeg tenkt meg ned tidlig for å være sikker på at det er noe igjen. Har jo litt lyst å hamstre inn litt, men kjenner jeg får litt dårlig samvittighet av å gjøre det når jeg vet at det er mange som ikke får.

Hva gjør dere?

Skrevet

Nyhet i KIWI: Go'helg!

Hver fredag og lørdag finner du et nytt Go'helg-produkt i KIWI til en FANTASTISK LAV PRIS!

Kopiert fra Kiwi.no :-)

Nå er det ingen kiwi her hvor jeg bor, men jeg hadde hamstra. :-)

Skrevet

Er pakker med et stykke av en eller annen type reint kjøtt (flere typer, forskjeldig hver helg) til 14.90:)

Skrevet

Jeg hamstrer ikke, kjøper bare til en middag til oss fire, men jeg spurte, og det er lov å hamstre.

Skrevet

Ja, har fått med meg at man kan kjøpe hvor mye man vil, men føler meg litt lusen likevel, hehe:)

Skrevet

okei..innom kiwi imorgen jeg da..hehe..hamstre hvis det er bra..

Skrevet

På Kiwi reklamen på tv,står det under maks 5.. :)

Men hadde hamstret litt jeg og,hvis de ikke sa noepå det:)

Skrevet

Å! Det visste jeg ikke pommelillen!! Det var bra du sa. Tror jeg hadde dødd av skam hvis jeg hadde fylt opp handlekorgen også hadde de sagt i kassen at jeg måtte legge det tilbake, hehe!

Skrevet

jeg kjøpte 2 stykker forige uke. og jeg har ikke klart å spise de opp enda... hehe.. men skal kjøpe 2 til i morgen om det er noe bra :-)

jeg er tilbakestående når det gjelder og spise opp mat i fryseren

Skrevet

er det så billig da?

Jeg kjøpte ytrefileet der for et par uker side, ikke sett på maken til sssssstrevlete kjøtt, og det rareste var at det hadde slik lever-konsistens...?

Skrevet

Æsj, det hørtes ikke så fristende ut. Jeg synes det er billig ja, men jeg har ikke kjøpt det før, så vet jo ikke noe om kvaliteten. Er jo ikke billig hvis kjøttet er ekkelt nei...

Skrevet

Jeg kjøper en til mannen og en som jeg deler med jenta. Har sluttet å hamstre, for det er alltid noe på tilbud et eller annet sted.

Skrevet

Jeg har kjøpt hver helg nå, men ikke hamstret. Alt kjøttet jeg har kjøpt har vært veldig bra:) Sjekker jo hver pakke selvfølgelig akkurat som jeg gjør med alt annet kjøtt/fisk som jeg kjøper. Trevler er jo relativt enkelt å se.

Skrevet

Jeg kjøper inn 20 pk i slengen så det er vel å hamstre :-)

Skrevet

også er jeg ikke bedt på middag enda? :P

Skrevet

Oi! Det er å hamstre ja, hehe:) Men sier de ikke noe i kassen? En over her som sa at det står i reklamen at det er max 5 stk pr pers.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...