Gå til innhold

NY tråd- Nedre Romerike *jan-feb-mars*


vips-77

Anbefalte innlegg

quoter meg selv jeg frøken ammetåka :P

" Hvis noen har tips så kopier inn mine å legg til dine egne :D

Da får vi alle tips samlet på en liste istede for mange tips spredd :)"

 

hihi sikkert noen fler som kommer med tips også jo fler babyer som blir født :)

btw. giftfri fingermaling vil bli handlet inn :) Her skal vi lage fot og håndbilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må finne fram fingermalingen min... hvis jeg finner ut hvor jeg pakka den ned når vi flytta....

 

Ok, den setninga overså jeg gitt, den med å samle alt i en liste. Hihi, subjektiv lesing :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin: Jeg planlegger en tur ned i morgen ja:) Så hyggelig at du har stash til meg:) Håper du får tatt deg en tur! Tar du med lille nurket hvis du dukker opp?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg lagt til ditt på listen :P

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Elin's beste tips:

Weleda stellekrem og zinksalve!! 10 tomler opp!! får den på helsekosten. Den er endel dyrere enn natusan sin som man får på matbutikken (90 kr for en tube gav vi) MEN den er uten kjemikalier(parabener og sulfater. Se gronnhverdag.no og søk det opp der) å tok begynnende rød stump med en gang!! SUPER imponert :D

Kan få gratis tester på:

http://no.weleda.se/weleda-baby/

her får du en verdi kupong å så henter du kremene ut på helsekost butikk.

 

omslagsbodyer 2 pack H&M kr 79

bukse med fot 2 pack H&M kr 89

settet fungerer som pysj i tillegg

(NB: H&M bodyene er store så 50 er ca like stor om ikke litt større enn brubaker bodyer i 56!!)

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Bic's beste tips:

lindex sine bukser uten fot.

asan sårsalve ved veldig sår stump, men aller best er potetmel!

Gulpekluter fra name it. Passe store, passe myke og fine :)

Giftfri fingermaling til avtrykk av fot eller hånd.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Hvis noen har tips så kopier inn mine å legg til dine egne :D

Da får vi alle tips samlet på en liste istede for mange tips spredd

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

julie: Ja jeg tenkte jeg skulle prøve å pakke med meg Timian :)

Driver å vasker her nå så alt er rent og pent. Virker som det er mest rundt str 1 år da av det jeg fikk i dag til jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.... når det står ET navn, så er det da ikke mulig å finne ut hvem man er, er født ganske mange med det navnet de siste årene, og blir nok fler, så så lett gjenkjennelig er man nok ikke.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper ingen gidder å svare på anonyme innlegg av den typen, og at vi andre som snakker her har vett til å respektere andres valg uten å legge oss opp i det... ser ikke poenget med å lage dårlig stemning med sånne ting....

 

Nå er det onsdag og da sees jo noen av oss senere i dag, håper de har gode stoler å sitte på, har aldri vært der før men vi får jo testa ut div kafeer mens vi venter...... :)

God natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Vips: Ja, håper de har gode stoler, ellers spørs det hvor lenge hvertfall jeg makter å sitte der...

 

Elin: Jeg tar i mot med stor takk jeg:)

 

Sees etterpå da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer i dag jeg også! Sist jeg var der hadde de veldig god "Foccacia med kylling", så jeg tror jeg går for den hvis de forstatt har den på menyen :-)

 

Stolene er helt vanlige :-), men de har også en sofabenk.

 

Gleder meg til å trefffe dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, håper dere har hatt det hyggelig. Jeg var til UL i dag, og babyen har snudd seg med hodet på skrå nedover. Legen sa at han da ofte legger seg riktig når riene starter, så vi skal vente å se an. Må reise med en gang når fødselen starter for å sjekke, og hvis han ikke ligger fint blir det KS der og da. Nuvel, jeg skulle gjerne hatt mer visshet, men det er jo det beste å føde.. Ny kontroll neste onsdag, så vurderes det da om vi ikke orker spenningen mer eller om alt er bra eller om vi fortsetter å vente.

 

Har fått omgangssjuke og klarte såvidt å komme meg til Ahus i dag. :-( Vanvittig vondt i magen, slik jeg pleier å få det. Sov ikke spes mye i natt, og det er fint om babyen venter noen dager nå! Tre omgangssjuker på et halvt år! Jeg som pleier å ha det med års melomrom?! Syns litt synd på meg selv, har liksom nok med økende bekensmerter og andre små og store plager. *sutre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vips: *klem*

 

Faylinn: god bedring! Spennende å se hvordan det går da!

 

Jeg stod opp rundt den tida dere møttes i dag.. regner med dere har hatt det koselig på treff :) Vi har hatt besøk av onkel og tante i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*danse* forresten så har jeg gått ned hvert gram jeg gikk opp under svangerskapet *danse mer*

:D :D :D Ble glad da jeg oppdaga det når jeg gikk på vekta da jeg stod opp i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føstemann som skriver etter treff jeg:) Var så koselig å treffe andre "mager":) Håper de små popper ut i løpet av få dager:) Har jo tydeligvis ikke gått opp for meg at det bare er en uke til jeg selv har termin hehe!

 

Forstår nå hva dere nevte ang. anonym inlegget. MÅ bare si at jeg respekterer at man har ulike syn på akkurat det med navn og håper at ikke flere "anonyme" skal legge inn dårlig stemmining her! Har så mye mer å si, men det er ikke verdt å spille opp mer på det innlegget.

Koselig gjeng som var på treff idag, håper faktisk ikke jeg rekker flere treff før ungen kommer, vil IKKE gå overtid hihi!

 

Nå skal jeg på dolly:) OG Elin, jeg skal taste inn totalsummen først!!

 

Ha en fortsatt god dag alle sammen:)

Hilsen Regina

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for koselig treff i dag! Var hyggelig å møte dere andre som jeg ikke hadde møtt før:)

Håper også de små spretter ut fort som fy nå:) Ble ikke mindre babysyk av å holde lille Timian akkurat:)Han er såååå nydelig Elin!

 

Faylinn: Krysser fingrene for at babyen snur seg mer og mer i riktig retning. Skjønner at uvissheten kan være litt ubehagelig nå de neste ukene, men det kommer jo til å gå bra uansett hvordan det ender:)

 

Elin: Takk igjen for klær:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter....

 

Jeg er en rask tur innom før vi skal ut på middag med svigers....

Det var et hyggelig treff, godt å se dere alle sammen.

Dere så godt ut alle sammen.

Nå er det bara å kryse fingrene for at de små begynner å poppe ut snart.

 

Skal vi prøve oss på et treff til på dagtid i neste uke?

 

Ha en koselig kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin's beste tips:

Weleda stellekrem og zinksalve!! 10 tomler opp!! får den på helsekosten. Den er endel dyrere enn natusan sin som man får på matbutikken (90 kr for en tube gav vi) MEN den er uten kjemikalier(parabener og sulfater. Se gronnhverdag.no og søk det opp der) å tok begynnende rød stump med en gang!! SUPER imponert :D

Kan få gratis tester på:

http://no.weleda.se/weleda-baby/

her får du en verdi kupong å så henter du kremene ut på helsekost butikk.

 

omslagsbodyer 2 pack H&M kr 79

bukse med fot 2 pack H&M kr 89

settet fungerer som pysj i tillegg

(NB: H&M bodyene er store så 50 er ca like stor om ikke litt større enn brubaker bodyer i 56!!)

 

--------------------------------------------------------------------------------- ----------------

 

Bic's beste tips:

lindex sine bukser uten fot.

asan sårsalve eller silulen sinksalve ved veldig sår stump, men aller best er potetmel!

Gulpekluter fra name it. Passe store, passe myke og fine :)

Giftfri fingermaling til avtrykk av fot eller hånd.

medela ammeinnlegg

 

 

-------------------------------------------------------------------------------- ------------------

 

 

Hvis noen har tips så kopier inn og legg til dine egne :D

Da får vi alle tips samlet på en liste i stedet for mange tips spredd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...