Gå til innhold

noen andre som føler di er på en måte åpen nerantil?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

syns dette er veldig ekkelt.. kjenner det ikke særlig når jeg sitter, men når jeg går så kjenner jeg det veldig godt.. kjennes nesten ut så at vannet kan gå nå som helst, litt vanskelig å forklare helt hvordan det kjennes ut.. håpe på at det er et tegn på at jeg er moden iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg satt nettopp å pratet om det, at jeg føler at det konstant trekker. Som om jeg sitter uten truse å ei dør er åpen eller noe!!

Når har du term?

Jeg har om 2 uker, barn nr 3, å har hadt mase-rier i snart 3 uker nå. Har en åpning på 1-2 cm, slimproppen har gått og jeg har hadt tegnings-blødning siden onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke termin før 17, venter også nr 3. har ikke hatt mase-rier, men har mye kynnere (ikke vonde heldigvis). slimproppen min gikk i uke 29, men den nye slimproppen har ennå ikke godt (ikke så jeg vet iallfall, har ganske mye slim som jeg tørke hver eneste dag).. skal til legen på onsdag så da kan jeg jo høre om hun kan sjekke meg litt, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej dere!

 

Er det normalt å ha så mye slim? virka nesten sånn. Jeg Har så mye slim at jeg synes det er skummelt..

Har også veldig nedtrekk og føles ut som jeg er åpen. Kommer mye vannaktig utflod i tilleg til slimet. Men har blitt kjekket for vann. og Det var det ikke.

 

Kanskje vi skal føde alle sammen snart??

Dette er min første, så har ingen erfaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det er så normalt å ha mye slim vet jeg ikke, har verken hatt uvi eller andre plager.. håper at det er et tegn til at jeg føder snart, er dritt lei nå.. hehe.. HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynnte å blø på onsdags-kvelden, og det kom blodfarget-utflod hele torsdag og fredag. Nå er det bare litt, men begynnte i natt med veldig mye slim. Har gått med harde tak i over 2,5 uke nå, så jeg håper virkelig dette betyr at fødsel snart er i gang.

Å med snart, mener jeg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...