Gå til innhold

Tønsbergs-treff mandag 9.februar?


meg & to små vampyrer

Anbefalte innlegg

OK. Vi ble enige om annenhver mandag. Kl. 18. men du kan jo bare komme litt senere da, Veslemus? Vi satt jo til 21.30 i dag f.eks:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, kan jo komme når jeg klarer, kan være at jeg får til kl seks,men mulig det lir kvart over og. Skal prøve å komme i uke 9 da :) Håper denne kvalmen gir seg snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken Elin: vi var vel 7 stykk denne gangen også, men ikke de samme 7, så mye potensiale her:)

 

Veslemus: ja, er jo bare å komme når man har tid. Man MÅ jo ikke være der på slaget 18 heller;) Håper du er mindre kvalm snart. Hvilken uke er du i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kipt at jeg ikke fikk kommet på mandagen..hadde planer om det...men har ligget med omgangsyke og diare i alnge tider nå så det ble desverre lit vanskelig...kommer sterkere tilbake neste gang tenker jeg:) det er så morro å bli ennå mer kvalm enn det man er fra før av som gravid liksom....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen meg & lille vampyr på tjukka

 

Jeg er i uke 8. Fullgått 8 uker på mandag, så neste treff er jeg fullgått 9 uker, og begynner på min 10. uke :) Spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også på treff! Men tør ikke helt enda, er bare i sjette uke foreløpig. Vil at tiden skal gå fort nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...