Gå til innhold

Tønsbergs-treff mandag 9.februar?


meg & to små vampyrer

Anbefalte innlegg

Er dere med på den?

 

Hadde vært koselig med et treff igjen. Gjerne på Pizzanini som sist.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er som tar intiativ Mona :o)

Siden jeg ikke bor permanent i Tønsberg før etter fødsel er det ofte vanskelig for meg å komme på ukedager når jeg ikke har fri fra jobb. Må derfor bite i det sure eplet nok en gang og være fraværende denne gangen også, men håper veldig på treff i uke 9 som sagt. Da er jeg i Tønsberg heeeele uka, og håper veldig veldig på et nytt treff da ( siste uka i feb). Håper mange alikevel gir deg respons på forslaget ditt og stiller opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenkte at om det blir 9. som er uke 7, så kan vi jo kanskje ta på nytt 14 dager etter i uke 9:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har ikke termin før slutten av september, noen fler på treff rundt den tida? Jeg blir gjerne med. Vi var en kjempefin gjeng fra BIM- treff og BUM treff da jeg gikk med første mann, vi holder kontakten enda, men er gøy å treffe andre med mage :) Hvor langt er du på vei "meg & lille vampyr på tjukka"? Jeg begyner i min 7. uke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kom da veslemus:)

 

Jeg er 14+3 jeg nå. :) Var bare to med termin i august sist, tror kanskje ikke september folket tør å komme enda? :) Men det betyr jo ikke at ikke du kan komme:) Jo fler, jo bedre vet du:=

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det hjelper litt på hvis du setter opp treffet på BIM-treff lista? Lov å håpe iallefall....

Var jo flere som var aktive når sist treff skulle arrangeres, så vi vet jo at det er flere enn oss tre som er gravide i Tønsberg :o)

Hvis ikke så holder jeg som sagt fortsatt en knapp på uke 9, tjihi ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter med veldig kvalme, men pleier å være noe bedre på kvelden. Skal prøve å komme. Sier klart ifra i helga :) Sant det, september er jo tidlig enda, men satser på det går fint, jeg. Bagynt på min 7. uke, ifølge mens terminen, i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg registrerte meg på barnimagen i dag. Ser at det skal være et treff i Tønsberg mand. 9/2, er det lov å bli med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hyggelig, takk for sist til dere som var der da...og velkommen til nye:) jeg kommer regner jeg med!! jeg har termin 30 juni:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alle som vil kan jo komme:) Bare å komme det megogmagen:)

 

Vi andre har bare hatt ett treff så vi kjenner ikke hverandre så godt enda uansett:)

 

Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at det kommer flere:)

 

Det blir bra.

 

Jeg håper dere har vokst litt i magene? Jeg tror jeg har fått litt mer synlig mage (for andre enn meg selv, ha ha) nå:) Det er bra syns jeg.

 

 

Mona

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at så mange har tenkt å treffes til mandag! Jeg har nevnt tidligere til deg, meg & lille vampyr på tjukka at jeg kommer, men nevner det igjen her så kanskje alle dere andre ser det også:) Jeg har da termin i august jeg også, så en til i den gjengen :) I forhold til magen går jeg utålmodig og venter på en liten kul jeg kan strutte med :D Men hørte hjertelyden hos jordmor i går, og det var virkelig nydelig med et håndfast bevis igjen på graviditeten nå som kvalmen er helt borte!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelyd er fint. Jeg har ikke vært hos jordmor jeg da. Men magen vokser og tror jeg har kjent noe bevegelse så.. :)

 

Fint med flere i augustgjengen forresten:) Vi var bare to fra før (meg og Hannah). Men nå blir vi tre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere masse i morgen dere som skal på treff, heldiggriser!!!

Hinter igjen om at kanskje dere kan lufte tanken om et treff i uke 9 når dere sitter sammen i morgen?! Har nevnt det ørten ganger før, I KNOW!!!!! Men har så lyst til å treffe dere jeg også ;o)

Kan som sagt ikke før, siden jeg ikke bor permanent i Tønsberg før i løpet av sommeren ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare lage ny tråd med forslag om treff mandagen i uke 9 da? Jeg sa ifra til de andre forrige gang og folk mente man bare la inn treffønske så kommer de som kan:)

 

kan du mandagen i uke 9? Vi har hatt mandager de andre gangene på pizzanini (pizza- og pastasted sentralt i tønsberg sentrum, rett over veien fra kinoen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej. Ska verkligen försöka komma ikväll men vaknade tidigt imorse med kramp i höften. Så är lite sliten men blir det inte värre än nu så dyker jag upp. Eleanor och jag går på samma yoga och jag inviterade tjejerna där på träff om någon hade lust. Mao kan det dyka upp någon från gravidyoga.

 

Som sagt hoppas vi ses om en stund!

 

Jenny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er i form til å komme da Jenny. Da kan det jo hende vi blir en del folk forresten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere koser dere. Jeg fikk ikke til å komme i kveld. Samboeren min jobber sent annenhver uke og blir for tidlig for meg med kl seks, da. Ser at det planlegges et treff i uke 9. Blir samme problemet da igrunn. Men om det kunne startet 19.00 er det lettere for meg å få det til. Håpe, håpe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...