Gå til innhold

Førstegangsfødende fra Follo-området?


Vannmann83

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om det finnes noen førstegangsfødende som bor i området rundt Follo?

Hvor har dere isåfall fødeplass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har plass på A-hus jeg også. Termin 24 feb.:)

Har du hørt noe om ønskeliste for fødselen til sykehuset?

Hvor gammel er du? Og hvor er du fra?

Jeg er 25 fra Ski.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 og bor på Kolbotn... og jobber i Oslo foreløpig. hehe - gleder meg litt til permen starter neste uke.

 

har ikke hørt noe om ønskelister for fødselen, tror ikke det er vanlig på AHUS, og jeg har uansett ikke peiling på hva jeg evt skulle skrevet. Har jo ikke vært borti dette før. Men - skal på svangerskapskurs der neste uke, så kan jo forhøre meg litt da. Blir spennende med omvisning på sykehuset syns jeg, for å se litt om hva man kan forvente. Skal si fra hvis jeg får noen info om fødeønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svangerskapskurs på A-hus?

Er det noe du har fått tilbud om?

Jeg har liksom ikke hørt noe fra sykehuset etter UL'en, så jeg synes det er litt rart. Har ikke termin før 24 feb men.

Når hadde du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk ikke noe info om det, men leste på hjemmesidene til AHUS at de hadde kurs, men bare på dagtid... Ringte og fant ut at det er en jordmor som holder kurs på kvelden også, så der meldte vi oss på. Sjekk http://www.jordmorhuset.no/

 

Ser de har neste torsdag - da vi skal, ellers 24.02 - du kan jo ta sjansen da, hvis det er fullt på torsdag, eller høre om det finnes noen andre muligheter. Vet at på Kolbotn har de også kurs på helsestasjonen, men det er også kun på dagtid, og passet ikke noe særlig, da min kjære helst ikke vil ta fri fra jobb hvis han ikke må.

 

Har termin 26.feb, og har heller ikke hørt noe fra AHUS siden UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tipset!!

Da har vi meldt oss på kurs til torsdag vi også. Heldigvis hadde de plass! :)

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...