Gå til innhold

Flere som har sluttet å amme???


marimin

Anbefalte innlegg

Hei!!

Har sluttet å amme veslefrøkna mi,eller dvs. det stoppet seg selv når hun fikk fortenner oppe.Hun er blitt 9mnd,og jeg synes jeg har vært flink å amme lenge.Problemet er at jeg lurer på hvor lang tid det tar fra man slutter og amme til det er helt tomt for melk i puppene??Noen som vet?

Ellers må jeg jo si at det er litt rart/trist og ikke gjøre det mer,samtidig som det er digg og kunne ha på seg klær,uten å måtte tenke på at de må være ammevennlige:-)

På forhånd takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg sluttet å amme når Linea var 6 mnd (ho er nå snart 9 mnd). Da ville ho ikke ha mere pupp. Tok vel nesten en uke før jeg ikke merket noe spreng eller lekasjer. Nå kommer det noen få dråper hvis jeg klemmer på brystvorta.

Var litt rart å slutte, ja. Men deilig å kunne kle seg "normalt" igjen! Og deilig å kunne ta seg et glass vin til god mat i helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar:-)Greit å høre fra noen med erfaring.Har fortsatt litt vondt i høyre pupp og kjenner at det er litt hardt og klumpete,men det går vel over??Kan jo ikke pumpe meg,for da stimulerer jeg jo bare melkeprodukjsonen....Ja,enig med deg,deilig å kunne ta seg litt vin til maten uten dårlig samvittighet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet å amme en måned før jul. Min lille venn mistet helt interessen for puppen og ble storfornøyd hver gang han får flaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...