Gå til innhold

hva med et treff for oss som skal føde i tønsberg?


lchristin-nydelig tulle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Ichristin!

Hadde vært koseli å treffes vi som skal til pers i Tønsberg:-) Har termin 9. februar, du har 14.?

 

Burde vel møtes ila nærneste framtid ettersom det ikke er så lenge til termin:-D Forslag til dag og sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er fra larvik..ikke så kjent i tønsberg egentlig. jeg er hjemme så for meg spiller det ingen rolle men på formiddagen er det beste siden minsten er i bhg.da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Sandefjord jeg. Har også gutten i barnehagen på dagtid, så det passer best å treffes på dagen. Er jo litt trøtt på morgenen, lite søvn på nettene, så jeg sover noen timer etter at gutten er levert i barnehagen. Må ha litt søvn når det er mulig ettersom man aldri vet når fødselen starter. Men ikke så langt mellom Sandefjord og Larvik da:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er det ikke. og jeg sover også på dagen etter minsten er levert. men det hadde vært kjempe koselig å møtes. om vi tar det i sandefjord så går jo det greit.. bare si tide og sted du så kommer jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ichristin:-)

Ser på sidene her at du har vært innom Tønsberg. Håper at det går bra med deg.

Tenkte å foreslå at vi kunne møtes i sandefjord i morgen om formen var bra. Nå har imidlertid gutten min fått feber og blitt hentet i barnehagen nylig. Må derfor ha han hjemme i morgen. Håper at han snart blir frisk. Går visst en del feber i bhg. for tiden. litt slitsomt med syk unge hjemme når man egentlig skulle ha sovet litt på dagen selv:-(

kanskje fredags formiddagkan være aktuell? (om gutten er frsik torsdag da...)

Dere har vel BIM-treff i Larvik på torsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja vi kan godt treffes på fredag. hadde vært kjempekoselig det. men hvor da? skulle vi spist lunsj eller bare tatt en kaffe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:-)

vi kan godt spise lunsj hvis du vil. Hvis du vil komme til Sandefjord, så kan vi gå på en kafe som heter SMAK, har litt forskjellig mat der. Ligger like ved Hvaltorvet. 12-tiden passer greit for meg.

Om du har annet forslag er jeg åpen for det også!!

jeg kan gi beskjed nærmere ila uka når jeg vet ikkert om gutten er frisk til å gå i barnehagen, krysser fingrene for det:-D!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm smak? vet jo hvor første etage er... men uten om det så vet jeg ikke.. har bodd i sandfjord i mange år, men føler meg skikkelig dum når det gjelder kafer for det blir jo stadig skiftet nye...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:-)

 

Ser ut til at gutten min drar i barnehagen i morgen! Feberfri i går, men hangla litt, så jeg har han hjemme i dag og for sikkerhets skyld. han storkose seg med å være hjemme han! Jeg synes derimot det er litt slitsomt ettersom han sjeldent sover på dagtid nå lengre:-(

 

så om du har anledning oglyst kan vi godt treffes i morgen. SMAK ligger ikke langt unna 1. etasje. Ligger ved andre enden av Hvaltorvet. Mot havna. Lett å finne dersom du f.eks. parkerer på "Tivolitomta" (på nedsiden av Hvaltorvet) Kl12 passer det?

 

Gleder meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei...tolv passer fint men jeg må nesten se an på formen merker jeg...er så sliten og masse kynnere så det er så opp og ned hva jeg orker for tiden. men har du mulighet å sende meg en pm m tlf nr eller no på?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

Ja det er viktig å se ann formen selvfølgelig:-)

Skal prøve å få sendt en pm med telefon nummer, så kan du melde nærmere i morgen når du ser hva du orker. Må bare finne ut hvordan jeg sender en pm, he he. Ikke helt dreven her:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...