Gå til innhold

Knekkelyder fra magen,noen som aner hva det kan være???


M2M2M

Anbefalte innlegg

Jeg aner ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men noen ganger når han rører seg mye inni meg så hører jeg en slags knekkelyd. Det knepper. Ganske lik lyd som om jeg lager en knekkelyd med fingrene mine. Det er helt merkelig. Er det noen som har en minste ide om hva det kan være? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm det var da et merkelig fenomen ;) Jeg tror ikke jeg har hørt akkurat knekkelyder fra magen mer tarm/magelyder men det høres litt mer ut som bobler. Det kan ikke være bekkenet ditt som utvider seg og at det derfor høre ut som knekkelyder ? Just a wild guess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånne knekkelyder har eg og opplevd.. tenkte eg skulle hørre med jordmora på mandag, lurer på hva det er.

 

har høyrt det noen uker vertfall.. er 36+5 nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Min mor hadde dette, og fikk beskjed om at det var babyen som suttet på tommelen og da kom disse lydene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det noen uker nå jeg også, men hvis det bare er at han sutter på tommelen så er det ikke mye å bekymre seg for;) Selv om jeg syns den knekkelyden er veldig merkelig. Skal til jordmor på fredagen. Må høre med henne om hva det kan være.. Få høre hva din jordmor sier da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn. Høres ut som et litte knepp når lillemann rører seg. Vet ikke hva det kommer av. Men det kan kjennes ut som at det kommer fra ribbeina mine. Kanskje det trykker på slik at de utvider seg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hører også sånne lyder innimellom, når bebis rører seg. Hører det alltid i området hvor beina ligger, og det er rett ved ribbeina på høyre siden. Mulig det er som du sier, at lyden kommer av at det trykkes mot ribbeina, men jeg kjenner aldri ubehag når jeg hører lydene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos jordmor i forrige uke og spurte om hun visste noe om det. Hun hadde vært på et møte engang der de tok opp akkurat det temaet. Det har vært forsket på det, og ingen har funnet ut hvor den lyden kommer fra, men ingen barn har det vært noe skade på av de mødrene som har hørt den lyden.

Ble lettet da jeg hørte det, men er veldig nysgjerrig på hva det er likevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...