Gå til innhold

Da jeg våknet opp en morgen.......mens mannen min drev med vibrator inni meg og runket.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sa det var hans rett å kunne tilfredstille seg selv når jeg ikke våknet og jeg hadde laget stønnelyd mens jeg sov.

Jeg fortalte han hvor lite jeg satte pris på dette og da ble han sur på meg.

Han har nå vært borte siden i dag tidlig, tar ikke tlf eller svarer på mld?

Vi har sex med vibrator ellers til tider men syntes dette var litt på kanten.

Uff, kanskje jeg overreagerte?

Skrevet

Herregud for noen syke innlegg som florerer her inne om dagen!!

Hva feiler det folk, egentlig?!?

Skrevet

er du seriøs nå?

Visst så er dette overgrep faktisk. Å det har han IKKE lov til.

Skrevet

Ja, derfor er jeg også anonym.

Jeg vil ikke kalle det overgrep for vi har et godt sexliv og slikt, men jeg ble litt skuffet over at han tok seg slik til rette uten å vekke meg først.

Fikk en unnskyld mld nå nettopp hvor det stod at han tente på å drive med meg når jeg sover. Han har visst alltid hatt en slik tenning men har ikke turt å fortelle meg det.

Vi har vært sammen i 5 år og aldri hatt noen større problemer.

Jeg ble bare skuffet og paff.

Hi

Skrevet

Mistenkelig lik en tråd som var her inne for en måned siden.... Copycat?? Eller kanskje det er mannen din som har vært her inne og blitt inspirert........

Skrevet

Det hadde ikke gjort meg noe om min gjorde dette på meg. Synes du overreagerer!

Skrevet

jeg sover utrolig tungt, men jeg hadde våknet så fort noe hadde vibrert mellom beina på meg! virker nå litt spesielt disse innlegga her

Skrevet

I følge politiet er dette ulovlig. Seksuelt misbruk./Voldtekt.

Spør ex min, han vet.

Skrevet

Jeg syntes det hørtes litt dig ut, men er jo samtidig veldig frekt. Din kropp, du bestemmer.

Skrevet

Jeg vil ikke gå så langt som å kalle det det. Vi er jo sammen og elsker hverandre.

Har hørt om flere som våkner opp av å bli klådd på og det blir jo det samme.

Hi

Skrevet

syns ikke du overreagerer! jeg sover også veldig tungt å våknet en gang av at jeg trodde jeg hadde fått mensen, men da fikk jeg beskjed om at jeg hadde ligget så bra til så han hadde tømt seg mens jeg sov. skal love deg det var ei som var forbanna så det har du all rett til å være å! en ting er hvis han tenner på det så kan du late som du sover men å gjøre sånt uten at du er med på det er bare uakseptabelt!

Skrevet

Æsj, for et ekkelt nick, da?;)

Vil legge til hi, at de fleste voldtekter skjer hos de som kjenner hverandre...

Skrevet

hehe ja det er så mange søte lykkelige nick her så tenkte jeg kunne ta av litt ;)

Skrevet

hm en av fantasiene mine faktisk... bortsett fra at jeg helst hadde villet at han hadde vært inni meg selv da.. ikke brukt vibrator....

MEN det er ikke ok om dette er noe du ikke er med på og har sagt ifra om at du synes er ok....

Skrevet

Er det mitt innlegg du mener? At jeg våknet av at min samboer dreiv å befølte seg selv og runket med min HÅND.Da skal jeg si deg at det er sant,og at jeg følte det som trakkassering.Han bor ikke her lenger orker ikke sånne jævla griser som ikke respekterer kroppen til andre.

Skrevet

Jeg reagerte egentlig ikke på at han hadde gjort det mens du sov... Kan jo hende at han trodde at du var våken og bare gjorde som du sov. Det jeg reagerer på, er at han sier det er hans rett å kunne tilfredsstille seg selv når du ikke våknet. Ja, han har sikkert rett til det, men så lenge han holder på med en vibrator på deg, så vil jeg kalle det ett overgrep. Samboeren min gjorde også det en gang, men han trodde jeg var våken, og han var helt fra seg i mange dager etterpå.

Skrevet

Det er litt på lik linje med at jeg vekker mannen min med en skikkelig blowjob en gang i mellom, han blir VELDIG glad...

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt sint, men skjønner det kan føles litt rart ut.

Exn min vekte meg med å ha sex med meg, helt greit egentlig, bare at jeg var så trøtt at jeg dytta han bort og la meg til å sove igjen med beskjed om at det kunne han gjøre litt senere på morgenen;)

Skrevet

hadde en "kjæreste" en gang som gang på gang forsøkte å trøkke seg inn i den knusktørre musa mi mens jeg sov. Jeg raste og grein og gjorde det slutt fordi det var så jævlig vemmelig å vokne av at han lå å jokka på meg. Han "gråt" og lovet bot og bedring. Neste morgen var det samme opplegget.

Jeg hater han så intenst at jeg ikke klarer å uttale navnet hans en gang, dette er 15 år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...