En snupp - og en knert i magen Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Er det vanlig at den er litt ekstra kraftig? Eller er det spiralen? Har hatt "p-pillemensen" de siste 10 årene, og dette er myyye synes jeg...
Litjmora Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Jeg blødde iaf myye første gangen, pleier ikke å blø så masse. Men nå har jeg bare hatt den en gang etter fødselen, så får se om det blir like mye neste gang.
2 Gullunger Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Mini er snart 8 mnd og jeg har nettopp hatt første mens etter fødselen - og det var en skikkelig kraftig en! Husker ikke hvordan første mens etter sist fødsel var...
Nordhagenjentene :) Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Jeg begynte på p-piller etter 6 uker for å få tilbake mensen da jeg ikke ammet, merket meg at den første var kraftigere enn tidligere. Etter det har den gått tilbake på mengde, men vare i litt flere dager enn hva jeg var vant med tidligere. (Jeg var bortskjemt da, med max 4 dager, nå er vi oppe i 6-7)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2009 Takk for svar. Begynte nesten å lure her, har jo ikke menssmerter, de var jeg nemlig forberedt på - hehe. Jeg har nemlig også hatt tre-fire dager før, og knapt hatt behov for normal plus bind eller større tamponger enn normal ob. Nå er det rosa ob og skifte bind superofte... Får vel kjøpe meg noen jernpiller, krype opp i sofaen med en kopp te og regne med at det ikke gir seg på en stund... Og håpe på bedre "vær" neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå