Gå til innhold

Påmelding til treff for oss i Trondheim og omegn som venter små sommeren 09:)


Trultina78

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Virker som dere er klare for å møtes, var ikke så lett å finne tid og sted så jeg har prøvd å spikre noe:) Om vi ser det passer dårlig, får vi heller sette opp et nytt treff:)

Vi satser på å møtes på Bare Blåbær på Solsiden 20/1 kl.18. Håper dette passer for mange av dere!! Gleder meg til å treffe dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med!

 

Noen som reserverer bord? Ellers kan det nok bli vanskelig å få plass (trenger nok ikke reservere før noen dager før, da, så vi vet hvor mange som kommer ;-) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres koselig ut, var med på en del treff med forrige mann. Men sliter veldig med kvalme fortsatt, så får komme sterkere tilbake, når formen er bedre!... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er mer enn velkommen senere!! Jeg er selv fortsatt litt kvalm om kvelden, men mye bedre. Derfor greit at treffet er litt tidlig på kveld:) God bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi var på de samme treffene sist, jeg! Synes det var et kjent nick :-) Så artig, da! Håper du blir med på treff snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen. Jeg har egentlig meldt meg på dette treffet, men jeg ser at det er planlagt et annet treff på tirsdag i neste uke, så jeg lurer på å dra dit i stedet. Har skikkelig hodepine i dag, så jeg tror det er best å holde seg hjemme i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm... denne skulle egentlig skrives under juni-2009-gruppa. Irriterende at det ikke går an å slette egne innlegg hvis man gjør noe feil... Det jeg skulle gjøre var å melde meg på dette treffet og av det treffet som var i dag! Håper det er oppfattet av den som reserverer bord:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke jeg har møte på jobb den kvelden blir jeg gjerne med. Jeg er kanskje litt yngre enn resten her jeg, men håper ikke det gjør noe da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette høres kjempe koselig ut, men jobber desverre på tirsdager. Men vil velig gjerne være med neste gang( om det ikke blir tirsdager hver gang da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er bare to år gammlere enn deg, å jeg vet værtfall ei som kommer som er yngre enn deg så d går nok bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Da har jeg reservert bord til 15 stk, bordet står merket med sommermager:)

Gleder meg til å treffe dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...