Vinden blåser Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Hei! Vil bare teste ut om det er noen sammenheng her inne... Det sies jo at noen unger drikker fløte,mens andre får bare skummetmelk.. (morsmelk ja) Hvordan gikk det med vekttapet hos dere med fløtemelk?? eller... Hvordan lå deres unge på vektkurven, og hvordan hjalp ammingen deg med vekttapet???
Vinden blåser Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. januar 2009 Her ligger jenta under kurven og kiloene sitter som spikret.... sånn by the way ;-)
Isabella12 Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Brukte 8 uker på å gå ned de 12 kiloene jeg hadde gått opp og gikk ned 5 kilo til de neste månedene jeg ammet. Han ligger midt på vektkurven, men er veldig lang så spiste nok mye.
ula ;o) og gutta Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Gutten ligger der han skal på vektkurven, jeg har gått ned litt mer enn jeg la på meg.
Endelig Mor til2:-)A04&C08 Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 jeg gikk ned alle de 10 kg jeg la på meg i svangerskapet 4-5 uker etter at jeg fødte. jenta ligger helt på kurven sin tror jeg, skal på kontroll på torsdag;-)
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har vel gått ned ca like mye som jeg la på meg.. Hilsen en som har fløte i puppene - 5 mnd gammel prinsesse som har lagt på seg 3,5 ganger fødselsvekten!
Marsipan❤grisen Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Jenta mi ligger øverst på kurven, og jeg veier 5 kg mindre nå enn jeg gjorde før jeg ble gravid.
Marsipan❤grisen Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 Glemte å skrive at jenta mi er 7 mnd, og jeg ammer enda.
LadyBlackJack Skrevet 5. januar 2009 #9 Skrevet 5. januar 2009 her ligger småen litt under snitt, har hele tiden vært litt liten og tynn, og vekten går veeeldig sakte nedover. (10kg 6 uker etter fødsel, og 3 kg de siste 8 ukene er det forsvunnet 3 kg til. 19kg to go!!) Har vært innpå den teorien selv, at de med næringsrik "fløte" mister kg lettere enn de med skumet-melk.
Miamimom Skrevet 5. januar 2009 #10 Skrevet 5. januar 2009 Det stemmer ikke her iallefall! Gutten min har hittil lagt på seg nesten 400 gram i uka i snitt, så han er stor - og det samme er jeg Han er 11 uker, og jeg har fortsatt 10 kg igjen fra svangerskapet. Har ikke gått ned et gram siden de to første ukene..
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 5. januar 2009 #11 Skrevet 5. januar 2009 Gutten min veier 10 kg og er 5 mnd gammel . Jeg har fløte ;-) Jeg la på meg 22 kg i sv.skapet og har tatt av meg alle sammen og en utenom :-)) Må jo også si at gutten min er 74 lang da så han er ikke feit
Hermione_77 Skrevet 5. januar 2009 #12 Skrevet 5. januar 2009 Herregud så misunnelig jeg er på dere som har gått ned igjen alle kiloene som kom på i forbindelse med svangerskapet, og kanskje noen til også. Jeg gikk raskt ned 10 av de 18 ekstra kiloene. Så gikk jeg ned 2 til i forbindelse med omgangssyken. De 6 siste sitter som støpt. Har ikke fått trillet tur den siste uken heller på grunn av kulda og begynner å føle meg skikkelig råtten. Mildere vær bestilles snarest!!!! Godgutten er forøvrig 5 måneder.
Madamina Skrevet 5. januar 2009 #13 Skrevet 5. januar 2009 Tassen min legger enormt på seg. Jeg derimot står på stedet hvil (men spiser verken veldig sunt eller trener). Har uansett mistet de kiloa fra svangerskapet.
lille sprelle Skrevet 5. januar 2009 #14 Skrevet 5. januar 2009 jeg har fløte.... ikke noe vekttap på meg (men har ikke gjort stort for å få det til heller), men jentungen har gått fra ganske så dysmatur (og 5 uker prematur) til å ha vekt/lengde forhold som stemmer + at hun nesten har tatt igjen sine jevnaldringer i størrelse (9 mnd).
minlilletass Skrevet 5. januar 2009 #15 Skrevet 5. januar 2009 Jeg gikk raskt ned etter foedsel, og var paa utgangspunktet etter tre uker. Etter det har det staatt paa stedet hvil, men jeg trener heller ikke. Fasongen derimot er annerledes, saa jeg maa nok starte med noen oppstrammende tiltak! Minien er naa nesten 4 mnd.
Lillepusen-78 Skrevet 5. januar 2009 #16 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har gått ned 22 av 25 kg jeg la på meg i svangerskapet. Gutten min er 3 mnd, og veide 7480 g på 3 mnd-kontrollen.... Så er visst nok energi i melken han får ;-)
Makko med to små gutter Skrevet 5. januar 2009 #17 Skrevet 5. januar 2009 Mini er 4.5mnd og 8kg+ (1mnd siden vi veide). Jeg gikk ned til utgangspunktet på de 4- 5ukene, etterpå har jeg gått ned 3-4kg (og har ennå MYE å ta av!). Spiser sunt og trener 3ganger i uka, og går minst 1 time tur HVER dag.
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 5. januar 2009 #18 Skrevet 5. januar 2009 Stemmer her ihverfall.. Jeg fødte søndag for 1 uke siden. Vi kom hjem på onsdag og fra da og fram til i dag har hun lagt på seg 400 gram! Jeg har gått ned 15kg siden hun ble født! Har igjen 5kg til startvekta er nådd, noe jeg ser som oppnåelig. Gikk ned 11 kg like før jeg fant ut at jeg var gravid, så jeg vil gjerne dit og gjerne enda lenger....
babygullz <3 vilde Skrevet 5. januar 2009 #19 Skrevet 5. januar 2009 jeg tror ikke jeg har noe fløte...ser hvertfall ut som skummetmelk..og d er lite fett i melken når den har skilt seg, og resten ser da ut som vann.. snuppa var 3498 da hun ble født, gikk ned til 3270 de første dagene, så på 6 ukerskontrollen var hun 4770( da hadde hun fått 1 flaske pr kveld med MME) har gått ned de kiloene jeg la på meg.. gullet er 11 uker og 2 dager nå...spent på hvor mye hu har vokst=D har ikke veid henne siden 6ukerskontrollen.
babygullz <3 vilde Skrevet 5. januar 2009 #20 Skrevet 5. januar 2009 la forresten på mg 25 kg..alle er borte..alle bukser og klær passer perfekt..eneste er puppene som er gedigne=p
lille er født:) Skrevet 5. januar 2009 #21 Skrevet 5. januar 2009 Skulle ønske det stemte her også! gutten min er 7 mnd og ti kilo,litt over gjennomsnittet hele veien, jeg gikk ned ti kg første to ukene, men de siste fire sitter bom fast.
gulla79 Skrevet 5. januar 2009 #22 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har ikke fløte!! Snuppa legger sakte, men sikkert på seg, men er ikke noen stor baby. Hun er straks fem mnd og jeg veier nå 7 kg mindre enn da jeg ble gravid, så her stemmer det ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå