Gå til innhold

Ledig plass i topp familiebarnehage i Oslo!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi fikk plass på den måten (i annen bydel). Fikk tilbud fra hun som har familiebarnehagen. Ligger inne med søknad i bydelen, men ikke på den familiebarnehagen, vi fikk bare høre om den via venner. Vi takket ja direkte til henne, og så meldte hun fra til bydelen med et skjema som også fylles ut av foreldrene. Krysser av for at man fortsatt vil stå på venteliste. Vips, så har man plass utenom køen:p Kast dere på telefonen hvis dere hører om ledig plass noe sted. Etter snart 2 år i barnehagekø i bydelen har vi ennå ikke fått tilbud derfra (men har da altså selv ordnet plass utenom kø).

Amy: Da har ikke du mye peiling på barnehagekøer i Oslo! Ikke for å være frekk, men jeg ville bare at folk skal få vite om det! Vi fikk plass UTEN å legge inn søknad til bydelen. Vi gjorde det etterpå, så det går fint an. Og jeg hadde da ikke annonsert plassen om det hadde vært mange i kø der!!! Herregud...det ER LEDIG!!!

Annonse

Slapp nå av!! Du skrev da ikke i innlegget ditt at det ikke var kø, jeg går liksom ut ifra at det er kø i alle bhg i Oslo...Så fint for deg at du fikk plass så lett. Jeg har sjekket ut noen familiebhg og på alle står det jo at man må søke gjennom bydelen, men hvis det er så lett at man bare kan ta en telefon og kanskje få plass, er det jo håp for alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...