Gå til innhold

Sinnsykt vondt i magen i natt

Anbefalte innlegg

I natt har det vært min værste natt ever.. våknet midt på natta med sinnsyke magesmerter..jeg bare lå å skalv og begynte å kaste opp fordi det var så vondt..klarte nesten ikke røre meg...var på vei til å be samboern min ringe ambulanse.men vi gjorde ikke det.. er 11+4 uker på vei og tenkte at nå mister jeg,men det var liksom ikke helt sånn smerte jeg hadde forestilt meg jeg ville få vist jeg skulle mistet heller .. etter noen timer ble smertene mindre og jeg fikk sove igjen.. våknet idag ..med den følelsen at jeg hadde tatt 1000vis av sit ups og sinnsykt støl i magen.. jeg tror det må ha vært en skikkelig forstoppelse eller noe sånt jeg kjent i natt.. bedre nå, men fremdeles øm og nesten som jeg har en stein i magen..... noen som har opplev noe sånn før... ? håper ingen av dere opplever det heller..

mvh Linn

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139348426-sinnsykt-vondt-i-magen-i-natt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg hadde akkurat samme opplevelse. Jeg var da 7 uker på vei. Tenkte automatisk at nå mister jeg barnet mitt. Men etter 20 minutter avtok smertene og jeg sovnet av utmattelse. Det var så vondt som jeg aldri har hatt i mitt liv. Kaldsvettet, hadde en utrolig høy puls og klarte ikke gjøre annet enn å ligge på gulvet å vri meg.

Jeg dro på ultralyd dagen etter. Fikk vite at alt var bra med barnet. Hjertet slo. Men oppdaget en cyste. Fikk da ny ultralydtime 3 uker senere for å se om cysten vokste. Da jeg kom tilbake var cysten nesten borte. Gynekologen sa da at smertene kunne skyldes at cysten sprakk. Men det kunne også være kolikksmerter sa han. Da fnøs jeg i nesen. Men ha sa at det kunne skje voksne på samme måte som barn. I så fall skal jeg prøve alt hvis barnet mitt får kolikk, for det var såååå vondt.

Hvis du ikke har hatt blødninger så kan det være det samme som meg. Gikk hvertfall kjempefint. Har ikke hatt vondt siden og er 12 uker på lørdag.

Håper du har det bra.

Lykke til Linn:)

Hei

Tusen takk for svaret.. kjenner igjen følelsen...utrolig vondt ja og kaldsvette som bare det.. .men har ingen blødninger så da forholder jeg meg til at alt er greit, men tar en sjekk så fort jeg får muligheten til det... stakkars barn med kolikk, håper mitt barn aldri opplever det..

Lykke til med deg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...