Gå til innhold

Flere som kommer på BMI treff 7 januar?


meg & lillegullgutten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe, ja fint det.... puuuh.... men lurte bare jeg, kan vi ikke treffes på gamlegården spiseri sånn som vi har gjort de siste gangene, synes det er så dyrt på katti jeg, å så er det så høy musikk å ja så god mat har dem da ikke, å jeg er alltid sulten på dessert også, å da blir det jaffal dyrt på katti...

 

marianne kommer også... napolina assa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjerne med på disse treffene, men passer ikke så bra på formiddagen.. Er det kanskje flest med barn med? eller er det gravide og?

 

Godt nyttår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at dere to kommer sånn at vi vet hvem hverandre er.

Er helt enig i bytte ja. Den gulerotkaka er bare helt utrolig hehe. Da ses vi.

Gruer meg litt til UL asså.

Men hvis alt går bra så kommer jeg.

 

Skal vi bli enige om Gamlegården istedet da?

 

Anette her forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er en gjeng som har treff på kveldene også, vi går på formiddag for det passer med jobb og en del som er sykemeldt....

 

ja vi tar gamlegården istedet, jeg tar avgjørelsen på at marianne vil det også, hehe.... endre den da, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til at vi tok katti var at vi er kanskje tre som kommer med barnevogn.. og da er det ikke plass til oss på gamlegården..

 

 

Menmen..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som hadde skrevet seg på med barnevogn her, men flytt det dere, da kommer ikke jeg, har ikke rå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mone`Tuva07+jentespire09 helt enig med deg jeg. vi holder fortsatt på gamlegården vi vel? Marianne kommer jo og jeg skal høre med Trine også.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, synes nesten jeg hørtes litt egoistik ut der en vending, men nå har det seg sånn at det er ikke noe kolig eller bra på katti assa.... men jeg vil ikke være noe ulv... dra med deg trine også ja... hun å er fan av kakene på gamlegården, hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg og lille mann kommer en tur på gamlegården. (uten barnevogn)

Lenge siden sist nå, så må få med meg det treffet her.

Lomme boka som bestemmer hva jeg kan gjøre om dagen og den sier fy til katti.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hm.. ser ut som de fleste kjenner hverandre fra før her, men jeg håper jeg får bli med i "gjengen" jeg og :) er fra sarpsborg,28år og term 11mars:) så sees vi da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan begynne å komme på de formiddagstreffene jeg også nå, bare vet ikke om jeg kan akkurat til onsdagen... Har termin 10 februar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer kanskje på om jeg skal ta meg en tur også.. har ikke termin før i juli, så er kanskje litt tidlig men:p koselig å bli kjent med flere gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi så mange vi blir.... kanskje det er greit om vi kommer litt før så er vi sikkre på plass, siden det er mitt i lunsjtid å sånn, pleier å være en del folk der, å det er jo ikke akkurat så stort...:-) er der elleve jeg... så kom da om fler kan da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...