mamsen=) Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 nå har jenta sovet ute i snart 1 1/2 time....lurer på om jeg skal vekke snart... var litt i tvil om jeg turte å la henne stå ute i 7 minus men hun sover så mye bedre ute enn inne, og grensa er vel 10 minus har jeg hørt... har jo godt med klær på og en skikkelig god skinnpose.
WildPrincess Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Så lenge hun ikke blir kald så hadde jeg bare latt henne sove jeg
mamsen=) Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2008 oii, var det så vanskelig å se "problemet"?? kallte det vel ikke et problem akkurat, var heller er et spm i og med at det er ganske kaldt ute........
Lille skatt og lillesøster Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Hei ) Jeg har latt min sove ute i 9 minus. Han hadde på seg ull fra topp til tå, ullteppe og dunpose. Var god og varm på kroppen og kald i kinnene. Min sover gjerne ute tre timer i strekk. Jeg ville ikke vekket henne hvis hun var varm på kroppen.
mamsen=) Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2008 slik var jenta når hun våkna også, iskald i fjeset men god og varm på kroppen:) ble 2 timer på henne ute i dag, og temperaturen hadde fallt til -9 da hun våkna. var i fin form hele resten av dagen og med fine røde kinner=) blir litt hønemor med disse små vettu;) men de har nok bare godt av den kalde lufta også
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 Når jeg er i tvil, så går jeg ut å kjenner i nakken på snuppa. Noen ganger holder det å kjenne i ansiktet hennes - det er utrolig lunt i disse vognene.
Familie på 6!? Skrevet 12. desember 2008 #8 Skrevet 12. desember 2008 her jeg bor er det 20 minus..og så lenge ungen er varm skader de ikke tror jeg...hvis du merker at barnet blir forkjøla av det så kan du jo vurdere saken...
Milena Skrevet 13. desember 2008 #9 Skrevet 13. desember 2008 Hvor gamle var babyene da de begynte å sove ute!? Har dere teppe over, eller ligger vogna åpen!?
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 13. desember 2008 #10 Skrevet 13. desember 2008 Mine gutter aover aldri inne på dagtid..uansett! Du tar på myggnett, så kommer verken katter eller innsekter inn i vågna;)
Milena Skrevet 14. desember 2008 #11 Skrevet 14. desember 2008 Ok Min gutt er 4 uker. Når kan han begynne å sove ute!????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå