Gå til innhold

Hva vil uspesifikke hvite flekker på hjernen si? (På et barn)


Holly❄️

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg vet ikke hva det kan være. men ville bare si at legen brukte ordet uspesifikt ang sønnen min sist. han var bare 6 uker, hadde noen hvite prikker i ganen, og hun svarte, nei det ser helt uspesifikt ut, som i betydning, ufarlig, ikke noe å bry seg om liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det da. Det skal jo ikke være noe ukjent. På barn skal det sjekkes ut. Selv om det ikke er noe skummelt pleier de å finne ut hva det er på barn, det er godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, sa ikke mer enn at de har sendt videre papirene til ullvål, slik at de får sjekket dem nøye. Men det var i hovedpunkt hjernesvulst de fryktet, og det var det altså ikke. Jeg spurte hva uspesifikke hvite flekker ville si, og da sa hun det er sånt man ofte finner på voksne med migrene... forklarte ikke meg noe egentlig det nei! :S Jeg var så i min egen verden av lykke jeg, etter at hun sa det med ingen funn av hjernesvulsten, at jeg ikke kom på flere spm ang alt det andre.... dumme meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ikke lurt om jeg skal ramse opp det jeg har hørt om som det kan være. Bildene granskes for å skille ting fra hverandre.

Slapp av med at det ikke er kritisk, da hadde ting skjedd annerledes.

Du får bare et mer konkret svar, eller kanskje de vil ha nye bilder etter en tid for å se om det evnt er noen forandringer.

De er flinke med barn =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...