Gå til innhold

enda ikke fått mensen.....=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke at jeg savner den altså!! men nå er lillegull snart 8 mnd og jeg har ikke fått mensen tilbake. normalt? jeg ammer enda da, men hun får masse fast føde i tillegg.

Skrevet

Fikk mensen på mandag. Tulla mi blir 8 mndr om en uke. Var ikke noe å lengte etter....

Skrevet

Helt normalt, og heldig er du! :) :) Jeg har fått den igjen 2 mndr etter fødsel, begge ganger, urk :S

Skrevet

Håper da det er normalt..for her er snuppa snart 9 mnd. Og ingen tegn til mensen. Men plutselig er den vel tilbake. Hadde nesten glemt at den eksisterte, er jo 1,5 år siden sist! :o)

Skrevet

Jeg fikk den i dag..og gullet er straks 7 mnd.

Ble kjempe skuffet for jeg ammer mye ennå..men får vel heller glede meg over alle mnd uten :-)

Skrevet

Jeg går på cerazette og er knallfornøyd egentlig! :)

fikk 2 uker med spotting 2 uker etter at jeg startet med pillene, siden har ingen sett tanta! :) begynte med pillene i midten av august ca! :)

Skrevet

Samme her, og han er snart 8 mnd. Jeg ammer også, og håper fortsatt at det er leeenge til den kommer tilbake!

Skrevet

Jeg fikk igjen mensen i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=) Er skikkelig glad for det jeg da, har ventet en stund på den. 11 mnd siden fødsel, ammer enda, men kun morgen. Godt å vite at kroppen er i gjenge igjen!:-)

Skrevet

ok godt det er fler da, hører liksom bare om dem som sukker av at de fikk mensen tilbake så tidlig...:)

For min del kan den bare holde seg unna enda en god stund enda!!

Skrevet

fikk den rett etter at hun fylte 8 mnd....

ammer masse

Skrevet

Hmmmmm...bare lurer på hvordan dere beskytter dere? bruker man kondom da eller pille eller hva?.

begynner å tenke på dette nå (fødte for 5 uker siden)..vil ikke plutselig bli gravid igjen liksom :-)

Skrevet

Jenta mi nærmer seg 10 mnd, og har ikke fått den ennå.. Men ammer fortsatt en del da det går tregt med spisinga.. Gikk faktisk 2 år med førstemann, men regner ikke med å være så heldig denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...