Gå til innhold

Jo nærmere julen kommer, jo mer gir jeg f***


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

;)

 

Mange av tingene jeg hadde sett for meg at jeg skulle gjøre i desember eller i hvert fall få unna før jul har jeg nå bare gitt blanke i. Kjenner det er litt deilig for jula handler jo ikke om å stresse rundt som en gal frem til den 24. Fotoboka som jeg skal lage til besteforeldrene f.eks. sitter jeg og pusler med nå og da. Den blir nok ikke klar til jul, men så blir den heller en hyggelig nyttårsgave. ;) For å sitere en amerikansk venninne av meg: I am trying to remember that christmas is not just a big "to-do" list! Derfor blir det sånn at noen prosjekter må legges vekk... som f.eks. hjemmesyddesmekker til barselgruppa... Tenkte jeg skulle overraske dem med det til uka, men med mindre jeg plutselig får ånden over meg så utgår det. De vet jo ikke at jeg har tenkt på det så den eneste jeg skuffer er i så fall meg, og jeg skal nok komme meg over skuffelsen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan jo tenke på det slik også: TENK PÅ ALT DU REKKER FØR JUL!!!! Være sammen med de søte små og alt forefallende.. KOS DEG I FØRJULSTIDEN!! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, du er nok ikke den eneste. Kanskje vi må opprette en gruppe: Vi som er for husmorvennlige julefeiringer! :P Det er stort sett bare oss voksne, og da helst oss selv kanskje, som legger merke til alt som skulle vært gjort. Ungene bryr seg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...