Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 11 uker gamle datter har begynt å spise på hendene sine. Hun kan putte hele hånda inni, noen ganger så langt at hun brekker seg. Hun suger så hard at hun blir helt rød og sår. Vi har prøvd å gi henne smokk, den er hun ikke interesert i. Hun er ikke sulten, hun gjør det rett etter at hun har spist og. Noen råd for å få henne til å slutte?

Skrevet

Datteren din er nok helt normal, og har oppdaget hånda si og hvor deilig den er å suge på, sjansen er ganske stor for at hun har kost seg med den i magen også... Tror ikke dere skal stresse med å avvenne henne fra dette, bare følge med og nyte utviklingen hennes.

Skrevet

Slik er det bare. Hun er bare 11 uker. Min datter er 7,5 mnd og gjør det ennå. Jeg tar hånden ut hver gang jeg ser den i munnen hennes. Men tror ikke det har noe å si. Det finnes mange forskjellige smukker. Prøv å høre om noen har noe å anbefale. Vi bruker nuk dental, veldig bra..

Skrevet

Dattera vår er 13 mnd. (ja, jeg vet jeg er på feil forum :P) og hun har også hendene inni munnen konstant. Har aldri brukt smokk, vi prøvde lenge da hun var mindre, men det nytta ikke.. Bare hendene som var gode nok! Sånn er nå unger, og det er lite vi kan gjøre med det... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...