Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Nå har jeg forsøkt å få den forbaska pumpingen til å fungere siden fødselen, altså i 6 uker. Jeg har prøvd alt, stått i kokvarm dusj, badekar, massasje, u name it. Og i dag var jeg å hentet den nesesprayen som skal hjelpe på utdrivningen. Men neida, det kommet fremdeles bare maks 40 ml så stopper det helt opp.. Jeg vet jo at jeg har mer melk enn det, for jeg kan jo være helt sprengt når jeg pumper meg. ååååå, blir så sint for at det ikke fungerer!! Måtte bare få ut litt aggresjon her jeg sitter med den forbaska pumpen...
*LilleTroll + spira Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Ikke gi opp Hos meg kan det ta litt tid, må liksom "lure" puppen! Vet ikke om dette funker for deg, men for meg funker det: Jeg må liksom sette vakum litt, pumper litt, holder igjen.. slipper ut og etter ale fra 2-10 min SÅ kommer det..masse. Prøv å ikke tenke for mye over at du skal få det til, av og til setter jeg meg forran tv'en og pumper.. detter litt ut av pumpinga, men plutselig har det kommet masse! Lykke til
mamma til fire små Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 det kan hjelpe å se på et bilde av babyen samtidig som du pumper!
KarinB Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 mange får til handmelkingen mye bedre enn med pumpe. Ikke alltid pumpen fungere til brystet ditt. Forskjellig anatomi tor jeg nesten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå