Gå til innhold

Uvanlig god helse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi fylller 3 år neste uke, og hun har til dags dato vert hos lege 1 gang (øreverk for 2 år siden).

Hun har gått 100% i barnehage i 1og 1/2 år, og hun har hatt feber noen få ganger, og da bare 38 komma noe, har opplevd å ha "høy" feber 1 gang og det var 39,2.....

Snørr, en og anna dagen har hun vert litt snørrete, dvs litt blangt som kommer, mest ved gråt.

Andre barn i barnehagen har nesen fult av grønt snørr, og det renner ustanselig, og de hoster og de nyser, det er spysyke, og diare, øyekatar, utslett, og vannkopper, bronkitt, og ja i det hele tatt.......... Min jente får ikke noe......

Hun er 3 år og har ALDRIG kastet opp......gulpet ikke som baby engang......

Aldrig hatt diare, har aldrig opplevd noengang at hun han hatt våt avføring sånn at dt har kommet igjennom eller utom bleien....

Er hun usedvanlig frisk og sterk?

Hun tar biovit, og eskimo3, og spiser IKKE fisk, eller grønnsaker. Kun pølse, pannekake, fiskepudding, kylling, kjøttkaker....ikke poteter eller noe anna grønnsaker....

Liker KUN syltetøy og prim på brødskiva, så hun har jo egentlig ett dårlig kosthold...............

Skrevet

Min 3 åring er likedann. Jeg får alltid spysyke, influensa o.l mens hun aldri blir smittet. Har hatt feber 1 gang på 2 år, jeg aner ikke hva det vil si å ha et sykt barn... (og all respekt til dem som sliter med ofte syke barn!!)

Hun har et veldig godt kosthold, spiser lite sukker, masse frukt, grønt o.l. jeg tror jo det har en viss betydning, men tydligvis ikke alltid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...