Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Var til psykologen min og hun ba meg beskrive barna mine. Først fikk jeg litt betenkligheter hva hun mente med dette men følgene sa jeg om mine 2 barn: Eldste på 5år: Snill, veldig omtenksom, sta & egen + mamma sitt hissige tempramang og ei helt nydelig pie. Yngste på 1,5år: Snill, veldig hissig, kosete, og verdens søteste gutt.
'utakknemlig bitch' Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Aktiv, glad, humørfylt og kosete. :)hun er 3 år
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 eldste: snill, empatisk, nysgjerrig, vitebegjærlig, sår, omgjengelig mini: energibunt, snill, sta, vilter
Gidder ikke! Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Hmmm... Min snart 2-åring er: Sosial, uredd, liten luring, aktiv, blid og omtenksom.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Eldstejenta: Snill, lettlært, empatisk og nøye Nr. 2: Smart, aktiv, humoristisk og kreativ Nr. 3: Sta, humoristisk, viljesterk og smart Nr. 4: Litt pysete (?) Glad, rolig og reflekterende (Er bare 11 mnd, da:0)
erteposen + 4 Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Gutt 1. Blid, snill, grublende, rolig, planlegger og undersøker. Utpreget omsorgsmennekse og bekymrer seg lettere enn broren og legger ikke ting raskt bak seg seg. Strateg og familiens filosof, og viser empati gjennom ord. Gutt 2. Positiv, snill, impulsiv. Han får ting til å skje rundt seg og tar raskt initiativ, sjarmerende utadvent og snakker rett fra levra. Hissig, men roer seg raskt. Karismatisk og familiens klovn, og gir fysisk uttrykk for kjærlighet og bekymring.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Min 3,5åring (jente): -Sjenert overfor fremmede eller mennesker hun ikke har truffet på ei stund, men tør _veldig_ opp etter ei stund. -Organiserende (flink til å fortelle folk hva de skal gjøre, hehe) -Kjærlig -Omsorgsfull
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 hmm , skal vi se: Empatisk ( heter det ikke det- viser mye empati), skravlebøtte, sjenert (i starten), aktiv, flink motorisk, omtenksom, flink til å leke, sta, hissigpropp(men det går fort over).KOSETE, og en fantastisk liten pike:)
Blåmandag¤ Skrevet 4. desember 2008 #9 Skrevet 4. desember 2008 8-åringen: Fryktelig snill og godhjertet. Allikevel tøff og sikker på seg selv. Flink til å delegere. 1-åringen: Kjapp, bråsint, utrolig blid, tillitsfull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå