Gå til innhold

Er dere fortsatt aktive på Facebook?


Ceci og prinsen.

Anbefalte innlegg

Her går det fort i svingene - skreiv nettopp innlegg som ikke ble lagt ut - trodde jeg klikka på rett knapp - men aner ikke hvor det ble av det - så kommer dette 2 ganger nå vet dere hvorfor!

 

Iallefall - omsider har også jeg fått meg profil på FB, og husker at noen her inne hadde profil der tidligere, og at dere snakka om en augustklubb der? Hadde vært så gøy å finne dere der!! :-) Har søkt, men ikke fått treff, så - er dere fortsatt aktive der? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gruppen heter: August babyer 2006

Det er en lukket gruppe pga bilder ol. Men det bare å melde seg inn. Ikke noe problem. Jeg er ikke så veldig aktiv der lenger, men på selve Facbook er jeg innom flere ganger til dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innom fb flere ganger dagen jeg også, men ikke på den gruppa. Er mye hyggeligere å skravle her! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også på facebook et par ganger om dagen... Litt i smug når jeg er på jobb også:o Men ikke innom den gruppa så ofte nei.

 

Er venn med de over her - gjerne deg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert :-))) Nå skal jeg rett inn og se om jeg finner den gruppa, for finner jeg den - finner jeg vel dere også håper jeg !! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg bedt om medlemskap der :-) Siden jeg ikke vet navnene deres, håper jeg å finne dere der, og at jeg forstår hvem som er hvem :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...