Gå til innhold

Hjelp, noen vært borti babyer som våkner og hyler og hyler ?? Mareritt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stund siden jeg har vært her nå men, har et spørsmål jeg lurer fært på, og har ofte fått gode svar her..

Vet ikke hva jeg skal gjøre!

Noen som har vært borti det? Ho skriker skikkelig og trutmunn og redd liksom...

Det skjer i senga mens ho sover.. Nå for ikke lenge siden. Nå sitter ho på fanget og sutter på totten og alt er bra :) gjesper litt og...

4mnd.

Håper på svar! :)

Skrevet

nr 2 var sånn. hun begynte bråt å hylskrike. Og hun sov enda da jeg tok henne opp..så våknet hun etter hvert.

Jeg leste noe ang det, men husker ikke helt hva det var. hun er 7 år nå, så er så lenge siden.

Skrevet

Kom plutselig når vår var 4 mnd. Sovnet greit, men våkent etter kort tid og hylskrek, Samme gjentok seg flere ganger første halvdel av natta. Etter hvert ble det bare værre, nesten utrøstelig så lenge han var i senga eller å¨soverommet, han ville ikke engang legge seg i senga. Ikke noe problem å sove på dagen i vogn, vogge eller andre steder, men nektet å legge seg på kvelden.

Tok litt tid før vi skjønte at han var redd for å være alene. Alt bra når vi tok han opp. Ikke vondt noen steder, bare redd for å være alene. Nå ser det ut til at det begynner å gå over. Han våkner fremdeles å skriker noen ganger først på natta, men nå trenger vi bare å si "hysjjjj", slik at han hører at vi er der. Er 5 mnd nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...