Gå til innhold

Lillestrøm, peppes på mandag (24.11)


vips-77

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Alle sammen :-)

Jeg kommer også, bra du la ut denne tråden, trodde det var på egon igjen jeg. Litt svimmel om dagen. Tenk der hadde jeg sittet alene å glodd !!!! Gleder meg til peppes mat :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer!

 

Til info bør nevnes at dette er jan/feb/mars gjengen, det er jo flere grupper som treffes på Lillestrøm om dagen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer :D med en april mamma. Troooor vi har droppet det der jan/feb/mars greia. Er mer sånn at de som kommer vil komme så lenge de ikke har fått barn og venter i 09 :)

Vi booker jo uansett bord som 09 mammaer for de som er tidlig ute å har jo alltid gjort det også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vips-77: lurt med denne tråden. Greit med en påminnelse om dato, og ikke minst sted! :)

 

Loling: Du skal ikke se bort fra at vi gjør det. Du får ta turen og se om det er noen igjen da :) (Hvis du jobber til kl 20 og kommer rett etter, er vi garantert en del som sitter der fortsatt. Jeg har iallfall ikke planer om å dra så tidlig)

 

 

Jeg kommer iallfall på mandag! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som var her i kveld: takk for at dere kom :)

 

Hvis noen som ikke var her likevel har lyst å bestille tupperware, kan jeg ta med brosjyre og katalog på mandag.. si fra på forhånd i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med :-)

 

Bic: Takk for tilbud om skyss! Siden JA og LE skal til svigermor som bor i Lillestrøm, drar jeg nok sammen med dem etter henting i barnehagen. Men jeg sitter gjerne på hjem igjen! :-)

 

Skal bli stas for mor å få lufte seg litt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suzy: Du kan selvfølgelig få lov å sitte på hjem igjen. Men går det greit selv om vi ikke er tilbake til 2130? ;) Hvis det er veldig hyggelig, noe det pleier å være, er det hyggelig å klare å sitte litt lenger, synes iallfall jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bic: Takk for igår! Veldig koselig! Noen ganger er det bare såå deilig å våkne opplagt uten fyllesyke, MED minnene fra gårsdagen intakt (i motsetning til visse andre..hihi)

 

Er egentlig ikke det å holde ut til halv ti som er problemet, men morgenen og dagen etter ;-) Må liksom legge meg så tidlig om jeg skal fungere i lengden. Hadde en skikkelig tung periode her, men ble bedre da jeg begynte å legge meg tidlig. Da greier jeg iallfall å holde meg i jobb, og det er noe som er viktig for min del iallfall. Men spørs om ikke jeg kommer til å be om mer sykemelding i januar. Siden jeg fødte litt før sist, så har jeg LITT angst for å ikke rekke å roe ned før fødselen en gang til.. :-o Mitt beste tips til 1.gangsfødende:

LYTT til kroppen! (Sa ei som ikke er noe flink til det selv...hehe)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det synes jeg absolutt du skal :D

Ingen av oss som biter ( i allefall ikke så hardt :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arwen: Du "kjenner" jo meg selv om du aldri har sett meg, he he.... Kom da, bare hopp i det, selv om det er spes å dra på "blind date", men du har jo gjort det før da :)

Bordet står vel på mamma 09 eller noe sånt om jeg ikke husker helt feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det :) mamma 09 står bordet på å hvis du er der kl 18 er det bare å se etter en gjeng litt stutt tjukke damer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suzy: Det er jeg som skal si takk for i går! Det var kjempehyggelig!!!! Godt selskap, og god mat (og drikke)!!! Og absolutt fin form i dag ;)

Skjønner hva du mener ang. dagen etter, dog. Mitt problem er at jeg er oppe ørten ganger om natta, så det har ingen betydning om jeg legger meg kl 22 eller 2, nesten....

 

Gleder meg til å se dere i morgen! Bare gøy om det dukker opp noen nye ansikter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vil bare si at jeg kommer nok litt senere i dag.... så ikke vent på meg.... Vi skal på 3D ultralyd i Sandvika og vet ikke helt når vi kommer oss derfra igjen... Men gjør så godt jeg kan for å komme før dere reiser hjem :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...