Gå til innhold

Dåp på søndag


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Og er ikke stressa i det hele tatt! Før dåpen til Magnus var jeg litt småstressa, lurte på om jeg hadde tenkt på alt, men nå tror jeg bare alt ordner seg...

 

Skal ikke bake en ting, for det har snille gjester tilbudt seg å gjøre. Så skal vi lage viltgryte med hjelp av Toro og pappa.

 

Servietter og bordkort er i hus. Bordplassering i boks. Blomster bestilt og duker tror jeg at jeg har styr på...

 

Er det noe vesentlig jeg har glemt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig! Jeg er litt mer stressa. Vi skal lage all maten (koldtbord) og ha festen her hjemme. Blir 14 voksne og 7 barn. Har ganske god oversikt over alt nå, men kjenner det koker litt av og til. Heldigvis blir jeg veldig ofte mer avslappet på ting når det nærmer seg, type: Dette ble ikke som jeg hadde tenkt, men det er det jo ingen som vet så pytt sann. Fikk antrekkene til ungene og meg på plass i dag, så nå er det bare litt stryking som skal til. Glemte å kjøpe strømper da, så det må jeg huske på. Har skrevet god, lang handleliste til fredagen, og vært hos en venninne og hentet litt blå pynt i dag. Har kjøpt svibler til bordet og noen sølvhjerter. Sviblene står i potter med speilmosaikk og fra før har jeg noen flotte lysestaker i speilmosaikk som jeg kan suplere med. Håper litt på snø ute for det hadde kledd borddekkingen. Føler at ting kom litt mer på plass i dag og veldig glad for at jeg fant antrekk i dag. Litt lei meg for at det ikke ble et sånt antrekk jeg hadde håpet på, men det er dessverre mer fordi kroppen min ikke er sånn som jeg hadde håpet.... Har tenkt å legge ut bilder av bordet på bloggen når jeg har fått det opp. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir 35 stykker!! Klarte ikke begrense det til bare familie og faddere denne gangen! Skal ha det i lokalet til borettslaget.

 

Mangler dressbukse til Magnus, ellers er klær på plass...

 

Vi hadde koldtbord sist, lagde mye selv og fikk litt hjelp av søster og mannen og mamma og pappa, men ble likevel en del stress. Så nå gjorde vi det enkelt med gryte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...