Gå til innhold

Hvordan ser natten din ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min nesten 4 måneder gamle jente har nå begynt å våkne 2-3 ganger om natten. Det har tidligere vært vanlig å våkne 0-1 gang om natten og jeg har fått beskjed om at vi har vært veldig heldig.

Det er vanlig å våkne opp til flere ganger hver natt hele det første året, ble jeg fortalt.

Jeg trodde det var omvendt, at babyene stort sett lærer seg å sove etterhvert.

Skrevet

Gutten min på 5 uker har kolikk så han gråter nesten hele natten.Sovner ca kl 5-6.Slitsomt.Har vondt i armer og nakke av å bære han så mye.Håper det går over snart.

Skrevet

Min førstefødte begynte også å våkne ofte ved 4 mnd. Dette var i perioden hvor han lærte å rulle rundt. Han har våknet ofte på natten hver gang han har utviklingssprang (lære å reise seg, gå, snakke etc).

Så dette er vanlig.

Økedøgn inntreffer også.

Jeg begynte å innføre grøt blandet med morsmelk ved 5mnd. Banan og avocado var også ny føde. Det tok lang tid før fast føde hadde innvirkning på nattesøvnen.

Skrevet

Ååh, stakkars deg.

Har du vurdert å kjøpe sjal? Det må jo være suverent for dere som bærer hele tiden.

Skrevet

Teo på 5 1/2 mnd, tar natta mellom kl elleve og tolv. Og er våken tre-fire ganger og skal ha mat. Vi står opp ca kl ni. Er ikke enkelt å få til en annen døgnrytme....

Skrevet

Har bæreseler som vi bruker ofte

Skrevet

min på snart 4 mind sover fra 23 til 06, og så fra 06-10. Har ikke sjangs til å få henne til å sovne tidligere, selv om vi skulle ønske hun sov fra 08-07.

Skrevet

Min gutt var også en drøm om natten frem til han ble 4 måneder, da ble det mer våkentid og "tull", tror det er ganske vanlig, men det meste er faser som går over, også kommer flere faser..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...