lilletupp & spira Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Tenkte bare å se om det var mange barn som foretrakk det samme, eller om det er hipp som happ med dette også. Jenta mi vil ikke ta flaske eller kopp, hverken med mm eller mme. Hun er straks 8 mnd og det hadde vært så greit om hun kunne ha tatt flaske/kopp snart slik at jeg kanskje kan finne på noe en kveld uten å måtte komme hjem kl 2300 for å amme : )
Gjest Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Min gutt har kun fått mme (litt morsmelk på flaske de første ukene), men vi begynte med NAN, som var helt greit, men byttet til HIPP etter noen mnd for å se om gulpingen ble mindre og fordi HIPP er økologisk. Har brukt denne siden, men tror ikke lillegutt er så kresen. Var i syden i sommer å møtte kjøpe MME der nede, Nestle som smakte jern/blod, han drakk like herlig, har også tydd til Småfolk ferdig mme, går ned det også. Men har hørt mange skryter av HIPP på smak, synes også selv den har bedre smak enn de andre. Vi har kun brukt Avent flasker hele tiden.
Ophelia & Jr. Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Vi startet med Småfolk etter anbefling fra sykehuset, men når jr var 3 mnd begynte han å gulpe så voldsomt. Byttet da til Hipp, og synes faktisk han ble bedre etter det. Vi har kun brukt Avent flasker med Avent smokk, og det har fungert helt fint her i huset. Vet det er mange som setter MAM smokk på Avent flaskene, men det har ikke vi prøvd...
Nordhagenjentene :) Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Tror ikke frøkna har noen smakfavoritt, men vi begynte med Nan da hun var tre uker og byttet til Hipp noen uker etterpå fordi hun jobbet så fælt om natta (masse luft). Merket bedring med en gang! Vi bruker Mam-smokkene på aventflasker på dagen og mamflasker på natta. Aventsmokkene går ikke. :S
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Hipp og collett.. og NUK er det eneste som går her i huset
Gjest Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Nan er den eneste hun ikke gulper opp alt igjen av, og hun drikker kun av Sano og Bambino flasker..
Zitro Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Dagtid: Avent flsker med MAM tutter, velling om kvelden får hun fra MAM flaska med MAM vellingtut....
Gutt 05 og 08 Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 Gutten min drikker nutrimigen, tåler ikke noe annet mme. han bruker sano og bambino flasker.
jurgita&runa&trym Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 Småfolk med MAM og Dr.Brown flasker. Prøvde Nan og Collett...Nan gjor at ho fikk vondt i magen, og Collett ble ho lei av (brukte den de 2 første mnd),så byttet til Småfolk,og nå spiser ho igjen
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. november 2008 #11 Skrevet 14. november 2008 Vi har bare prøvd Avent flasker, da vi kjøpte Avent pumpe. Ammet lenge, men prøvde tidlig med mm på flasken da jeg hadde endel spreng og han ikke fikk skikkelig tak. Etterhvert prøvde vi NAN mme, som funka bra så derfor ikke prøvd noe ant.
LilleMy08 Skrevet 14. november 2008 #12 Skrevet 14. november 2008 Finnes det HIPP ferdigblandet MME??
Manx Skrevet 14. november 2008 #13 Skrevet 14. november 2008 Vi prøvde NAN først, men jeg synes det lukta så vondt, så bytta til Hipp. Gir ikke så ofte, ammer ennå, men en gang i blant har hun fått. Bruker Avent flasker med MAM tut. I begynnelsen ville hun bare ha avent tut, men så endret det seg:)
aprilprinsesse Skrevet 14. november 2008 #14 Skrevet 14. november 2008 Jeg begynte med ferdigblandet NAN. Jeg tror ikke det finnes Hipp ferdigblandet mme... jeg har prøvd å finne det, orket ikke begynne med pulver...så jeg gikk over til småfolk. De har ferdigblandet med omega3 og omega6. Tenkte det hørtes bra siden hun ikke tar tran.
Julimams Skrevet 14. november 2008 #15 Skrevet 14. november 2008 Starta med NAN, byttet til HiPP pga at bæsjen hennes var så seig at den måtte skrapes av rompa hennes. Etter vi byttet ble den fin og fluffy igjen=) (ehehe..) Om dagen får hun MAM flasker og MAM tut. På natten er det Avent flasker og MAM tut. Hun klarer å drikke av Avent-tut nå, men ikke da hun var mindre. Men nå har vi kjøpt MAM så da bruker vi det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå