Gå til innhold

Noen fra fredrikstad/Sarpsborg her da? :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bor på Kongsten,men er fra Gressvik da! :)

Åssen føles det å være Ny-gravid?=) hehe

Jeg var helt i tåka i mange uker jeg,av ren glede... hehe

Nå gleder jeg meg bara til å få ut det greine her;O)

Åh, det føltes kjempe rart! Har egentlig hatt mange bekymringstanker rundt alt, men nå begynner ting å falle på plass, å jeg klarer og glede meg :-) Men må jo innrømme at jeg syns det har vært ganske skummelt.. hehe...

Har du hatt en fint svangerskap så langt da? Hatt noen plager og sånn?

Ja det er jo helt merkelig! å selv om ting kanskje er planlagt,så er det et sjokk likkavæl.. hehe Men det er viktig å tenke at alt går bra,bara man bruker sunn fornuft!=) er ikke noe å grue seg til tenker jeg nå! så nå går jeg hver dag og tenker på hvor intressant og forandra livet plutselig skal bli... hehe

Jeg skal ikke skremme deg,men jeg vil si at jeg har vært veldig uheldig i forhold til plager! Jeg begynnte med kvalme,som først ga seg for en mnd siden ca. og har også slitt veldig med bekkenplager! så har i grunn vært sykemeldt hele svangerskapet..... MEN det er verdt det:P må tenke positivt!!

Har du merka noe ennda a?=) kvalme eller andre fine ting...

Annonse

Ja, er kjempe rart.. :) Men ser jo på meg selv som veldig heldig da, som faktisk klarer å bli gravid :)

Ja, det bli jo sikkert bare mer og mer virkelig for deg, jo større magen blir, og jo nærmere det nærmer seg termin :) Morro :)

Ja, tenker mye mer positivt nå, og har vendt meg til tanken å være gravid! Jeg har ikke hatt noe plager egentlig.. Ikke merket noe til kvalme, så bare håper jeg slipper :-S Men kjenner at det bobler litt i magen innimellom da.. Skal til jordmor i morgen, for å snakke litt med henne.. Så da blir det sikkert enda mer virkelig, og jeg håper at jeg gleder meg enda mer etter den timen :-) Fant ut at jeg var gravid for en uke siden ca. så trenge vel litt tid på å la det synke inn ;-)

Ja men det hørtes bra ut vettø:) er greit å komme igang... hehe

Kirsti,..hmm jeg går til en Jordmor som heter det,men hva etternavnet hennes er,vet jeg jammen ikke=/

Er det en dame som er litt opp i åra,kort grå/brunt hår?:) hehe

Okej,ja ho jeg har er veldig snill og flink! har hjelpt meg masse med mye egentlig... er jo tross alt mye man må vite! så hvis det er ho jeg har,så skal du væra fornøyd. skal spørre ho neste gang hva etternavnet hennes er :P hihi

God helg!

Annonse

Det er viktig at du lissom merker at det er litt interesse fra jordmoras side også da! for ellers får du ikke den gode kontakta som er viktig...

Men jeg vet at ho kirsti som jeg har,jobber flere steder. så satser på at du får ho=)

Formen er veldig bra,bortsett fra bekkenet. det er litt kranglete og jeg har begynnt med fusioterapi! kan ikke gå så veldig langt før det sier stopp og sånn. men det er tross alt bedre enn kvalmen!

Magen er stor:D føler meg som en elefant.... hehehe

Så du har noe å glede deg til;O)

Ja, alt er vel bedre enn å være kvalm ja.. hehe. off håper jeg slipper det asså :-S Håpe fysioterapien hjelper for deg da.. Sikkert ikke noe godt å ha vondt hele tiden :-S Blir sikkert litt begrensa av hva du får gjort også...

Ja, gleder meg jeg nå, til magen syntes... Men det er vel leenge til.. Når begynte den å syntes på deg da?

Hmm... Den begynnte å synes litt ved 3.mnd. men jeg kunne godt skjule den hvis jeg ville åsså! men man ser det jo veldig godt sjøl,i og med at man ser seg selv uten klær oftere enn det andre gjør:P

Men sånn ved 4 mnd,så var det umulig å unngå å se det egentlig...men det skjedde helt plutselig!

Det er veldig opp og ned fra jente til jente da. kommer vel litt an på åssen magen din ser ut fra før:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...