Gå til innhold

I morgen skal jeg og O på konsert og drikke rødvin!


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg!!! Var så nedtur da Håkan konserten ble avlyst, men i morgen skal vi på Paal Flaata konsert og drikke rødvin og kose oss! Jeg gleder meg sånn!

 

Var på konsert med Midnight Choir med en venninne for mange år siden, vi satt å drakk rødvin og var så forelska men ingen å være forelska i Men i morgen skal Paal få synge med sin magiske stemme mens jeg skal være deilig brisen på rødvin og titte min flotte samboer dypt inn i øynene

 

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, det høres koselig ut! Har dere sånn baby som tar flaske? For du ammer gjør du ikke? Skulle gjerne tatt en tur ut med mannen min snart altså!!! Har faktisk ikke vært ute på kvelden for å kose oss bare oss to siden før Linea ble født. Har vært på matineer og spist lunsj sammen og sånn. Men jeg skjønner nå at jeg må ta meg selv litt i øra. Jeg har ikke det store behovet for å gjøre noe uten ungene, men jeg skjønner jo at mannen synes det hadde vært hyggelig. Har bare ikke blitt til at vi har gjort det. Linea har jo vært tøysete på søvnen så jeg har ikke hatt hjerte til å overlate henne til andre annet enn for noen timer på kvelden av og til når vi har vært invitert bort. Men nå i begynnelsen av desember vil jeg på julekonserten til broren min. Linus er sånn passe grei på kveldene så jeg håper det går bra dersom noen sitter her og passer på. Når han begynner med fast føde så går jeg ut i fra at han vil bli enda greiere og da kan vi kanskje flotte oss skikkelig. Vi skal i hvert fall sende Linea på overnatting til besteforeldre snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ammer, men har testet ut flaske, og det tar han fint :-) Har ammet annenhver time nesten hele døgnet siden han ble født, men endelig kan det gå litt lengre mellom hvert måltid!! Spesielt deilig om natten!!!

 

Gleder meg veldig til å pynte meg i kveld og. Lenge siden jeg har gjort det for å gå ut! Lurer til og med på om jeg skal driste meg opp på høye heler, kan ikke huske sist jeg brukte det. Men får se om jeg klarer å gå på de uten å få sånn gåserompe!! Det er jo lekkert! hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut! Flinke gutten som lar mamma få litt mer fri. ;)

 

Nå må du endelig huske på å fortelle hva du endte opp med på klesfronten! Tipper du var nydelig uansett, og O er sikkert helt fortapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...