Gå til innhold

Så sinnsykt irriterende med disse middagsglassene som setter flekker på klær....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått ødelagt flere bodyer allerede og det er vanvittig ergelig. Bruker Hipp-glassene og de med gulrot osv er selvsagt værst, men ser at de andre glassene også setter flekker som er helt umulig å få bort.. noen som har noen tips...???

Skrevet

Har desverre ikke noe tips.. Men er heeelt enig i at det er superirriterende!!!! Har sluttet å kjøpe middagsglass, her får hun most potet og gulrøt med eventuelt det tilbehøret vi har! (Brokkoli, fiskeboller, laks, litt saus(brun), og andre ting hun kan spise nå.....)

Skrevet

Hmm..det kan jeg ikke si at jeg har merka noe til egentlig. brett opp arma på mini og bruke stor smekke. Hos oss går hvertfall de flekkene som kommer av i vask. Bruker kun vanlig blenda sensitiv...men har ikke så mange hvite klær...så kanskje derfor....?

Skrevet

En av mange gode grunner til aa lage maten selv;)

Skrevet

Jeg har tips! Gallesåpe! Fåes kjøpt på helsekost. Kjøpte et såpestykke og vasket for hånd først. Gned såpe og skylte av et par, tre ganger til flekken forsvant, vasket på 60 grader, flekk borte:) Var tomatsaus på hvit body.

Skrevet

Bruker Hipp glass hver dag og ingen flekker på klærne her. Bruker Babybjørn sin store heldekkende smekke, altså den som har armer og dekker langt ned på magen og bak på ryggen. Bruker plastsmekke med sånn rennekant nederst. Går helt fint.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...