Gjest Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Gutten min har siden onsdag bæsjet enormt mye. Magen er ikke så veldig løs, men noe løsere konsistens er det. Dette resulteter også i nattbæsjing og veldig sår stump. Har prøvd å tenk ut om det er noe han har spist- men alt er normalt ellers. Lurer på om dette er normalt- eller om jeg bør oppsøke lege i morgen. Allmennetilstanden ellers er god og fin. Noen som vet hvorfor dette kan oppstå?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Vi har hatt to runder med slikt i høst like etterhverandre. Den ene runden var bare løs og mye, mens den andre var diare og til og med oppkast to ganger Jeg syns du skal se om det fortsetter i morgen og så ta kontakt med legen. Det er i alle fall viktig å se at væske og mat intaket er ok God bedring det er sikkert noe smitte som går
Piraka Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Nei, dette vet jeg sannelig ikke. Det har jo også pågått ganske lenge.. Og tenner høres litt usannsynlig ut (det kan jo gi sånn reaksjon) - eller har han tannframbrudd av jeksel..?? Tror ikke det kan skade med en helsesjekk/ringe helsestasjonen for å få råd. *trebarnsmamma*
m-mamma Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Hatt voldsomt med bæsjing her før tenner - kan jo kanskje være det ja.
Gjest Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Sånn har sønnen min på 2,5 år hatt også. Holdt på i 1 uke med masse bæsjebleier hver eneste dag. Stinker det ? Annerledes lukt i forhold til det han har hatt ? Jeg trodde først at det kunne være ketchup han ikke tålte siden han fikk en de ketchup den tiden han bæsjet mye, men nå tror jeg det kan ha vært en laaaaaang omgangsyke (pga lukten).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå