Sabina og gjengen Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 hun er 2 uker idag. Tidligere har hun sovet 4-5 timer sammenhengende på natta. Jeg fikk helt sjokk da jeg våknet før henne. Da jeg så hun pusta fikk jeg pulsen ned i normalt tempo igjen. Førstemann var flaskebarn og hadde en del plager med magen om nettene (han var på grensa til kolikk) så jeg føler at frøkna mi er helt unormal på det området. Hun gråter veldig sjelden og er stort sett blid og fornøyd. Hun er mye våken og kan ligge lenge aleine å kikke rundt seg/høre på lyder. Hun sover godt om nettene og spiser og sovner igjen innimellom, slik har hun vært siden fødsel. Er det vanlig at unger kan være så rolige og gråte lite? Begynte å lure på om det kunne være noe galt?
Gjest Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Ja det er heeelt normal, nyt det og ikke bekymre deg for at hun ikke er mer urolig. Min gutt var sånn, sov seg gjennom de 4 første månedene, kunne ligge rolig på teppet å bare kikke og kose seg.
Marsipan❤grisen Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Min jente var også sånn. Sov fra 6 -9 timer sammenhengende om natten og gråt bare når hun skulle ha mat. Nyt det, mens det varer..... Jenta mi våkner flere ganger om natten nå og skal ha mat Hun er 5 1/2 mnd.
Petuniamor Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Sånn var det her i huset også. Sov søtt hele natten fra første stund. På helsestasjonen sa de at det var helt fint, så lenge hun la på seg godt. Så dersom hun ikke virker som hun får for lite mat (og da hadde hun sikkert gitt lyd fra seg), skal du bare nyte det! Nå er hun 5, 1/2 mnd som hun over her, og vi har også netter med mer våkning nå enn i begynnelsen.
Lillebror og stoerebror Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Høres nesten ut som mine barn det der. He he. Førstemann var slitsom, mye vondt først i magen så tennene. Gråt både mye og høyt. Andremann sov hele natta fra dag 1. Gråter aldri omtrent bare koser seg, smiler og ler. Har fått mat rundt seks, lagt han kl halv syv siden dag 1. Våkner mellom 4 og 5 for mat og så sover vi til 8. Nyt det sier jeg bare for det gjør jeg:)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 joda alt er vanlig mi gjorde det noen ganger hun å,men nå er hun våken mye,så nyt d!!!
Gjest Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Helt normalt, gutten min begynte å sove 9-11 timer i strekk fra han var 6 uker. Nå er han 4,5 mnd og sover noen ganger fra 7-7 andre ganger er han oppe i 5 tiden og får mat. Han er så og si alltid blid og fornøyd. Bare nyt det du:-)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 10. november 2008 #8 Skrevet 10. november 2008 Det er helt normalt, og bare nyt det =) Har hatt unger, som har sovet rundt! fra første stund (har 4 stk) Men de siste månedene, har tulla på 8 mnd snudd =/ Nå våkner hun til, og fra hele natta....sukk.. Så lenge babyen din spiser godt om dagen, og legger på seg, så kan du ta det helt med ro =)
Sabina og gjengen Skrevet 10. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. november 2008 Det var ikke så mange timer inatt, hu var våken og spiste en gang etter at vi la oss klokka 11 igår.. Men det skal jeg heller ikke klage på, hun er så rolig og flink til å sove at jeg er helt sjokkert Er så deilig, jeg som trodde jeg skulle ligge rett ut og være dausliten etter noen timer som tobarnsmamma Det kommer nok snart det også, men skal nyte dette så lenge
Blind Gudinne Skrevet 10. november 2008 #10 Skrevet 10. november 2008 Ja, gjør det! Storebror her i huset var også sånn som bare sov og sov. Begynte til slutt å lure på hvilken øyefarge han egentlig hadde! Han er forsåvidt sånn enda, i en alder av 3 spør han gjerne om å få legge seg... Lillesøster på 7 uker er IKKE sånn! Sover godt på dagtid, men ikke på natta- akkurat som jeg kan sove hele dagen! Så, nyt det i fulle drag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå