Gå til innhold

Hva har dere for spise-stol til bebin? Noen som har Hokkus Pokkus ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel var bebin din når de satt i stol ved spise bordet?

Bebin vår er 7 mnd og sitter og spiser i baby-sitteren enda.

Men lurte litt på hvilken type vi skal kjøpe som første spise-stol...selv hadde jeg en Hokkus Pokkus, men det er jo 30 år siden...finns de forstatt i butikene? Noen som vet?

Skrevet

Vet ikke noe om Hokus Pokus. Men vi er veldig fornøyd med Ikea-stolen vår. Har eget lite "bord" foran - veldig greit, så kan hun søle så mye hun vil... Begynte vel å sitte i den da hun var ca 7 mndr. Hun likte å komme opp og sitte i vår høyde ved middagsbordet.

Skrevet

Her begynte snuppa og sitte ved bordet rundt 4 mnd.

Vi har tripp trapp stol og Ikea stolen Antilop med bord foran. Hun liker desidert Ikea stolen best.

Skrevet

Hei! Vi har selv spisestol fra Ikea, Antilop tror jeg den heter. Fornøyd så langt iallefall. Her begynnte minstemann å sitte i den da han var ca 7mnd.

Men hokkus pokkus stolen finns enda den, du får kjøpt den på Reflex!

Skrevet

Har lest det siste Foreldre og barn, der kom bla. Ikea sin Antilop ut som en av de bedre, så skal gå for den når babyen her er stor nok. Koster ikke mer enn 100 lappen:-). Hvis du mener Hokus Pokkus stol som den stolen man "knekke" sammen slik at den blir en lavere stol med bord til, så kom den dårligst ut på denne testen, med tanke på sikkerhet. Vi hadde en slik stol som vi brukte til våre to andre barn, det gikk så det suste det og....Lykke til med stolvalg!

Skrevet

Hei!

Vi har nettopp skaffet oss en Hokus Pokus stol. I plast, sånn "tre-i-en", med spisestol, "bil" og liggende spise/lekestol.

Synes den er kjempebra, og lillepia elsker den! Synes det er så bra med den liggende spise/lekestolen (som forøvrig de trestolene også har).

Vi kjøpte den på reflex, koster rundt 1100 kr.

Foressten så er pia vår 7 mnd korrigert (9 mnd ukorrigert) og nettopp begynt å sitte i hokus pokus'en.

Skrevet

Du som kjøpte den på Reflex, hvor i landet kjøpte du den? Jeg finner ikke den stolen den på hjemmesiden til Reflex.

Hvilke farger fanns det?

Det er akkurat en sånn stol som man kan legge ned som jeg er ute etter =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...