Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #1 Del Skrevet 6. november 2008 Hei jenter Jeg er en av dem som alltid har himlet litt med øynene over gravide som sykemelder seg, det er jo ikke en sykdom! MEN!!! Nå er jeg her selv og det føles faktisk som en sykdom!!!! jeg gleder meg kjempe masse til å bli mor og det føles deilig når jeg kjenner spark i magen, men jeg liker faktisk ikke å gå gravid.... jeg vil ha den gamle kroppen min tilbake Frem til uke 12 var jeg kvalm og konstant trett, ikke uvanlig. Etter 12 uke tenkte jeg at nå var det over og at jeg skulle sette i gang med masteroppgaven. Jeg er nå i uke 18 og har slitt med hodepine i over fem uker. Den siste uken har jeg bokstavelig talt vært sengeliggende.... det er bare helt forferdelig. Har time hos legen på mandag. Nå har det seg sånn at jeg ikke har fått skrevet særlig mye på den oppgaven min da, som følge av minien i magen som gjør meg uvel..... Tror dere at jeg kan få en sykemelding??? Jeg har ikke noen som helst mulighet for å sette meg ned å bruke hjernen til noe slik det er nå.... og nå er tidspunktet for å sette inn det siste giret ift. oppgaven. Så hva sier dere.....? tror dere legen forstår dette og gir meg en sykemelding....? kjenner jeg gruer meg til å sitte der, han kommer garantert til å tro at jeg bruker graviditeten som en unnskyldning for å være lat.... slik som jeg tenkte om alle sykemeldte gravide før... hehe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139056746-f%C3%A5r-jeg-sykemelding/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemarit Skrevet 8. november 2008 #2 Del Skrevet 8. november 2008 er jo så enkelt å få sykemelding så d f¨r du nåk!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139056746-f%C3%A5r-jeg-sykemelding/#findComment-139070159 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå